Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det händer ibland på jobbet. Brukar kratsa ur dem med kniven. Men värre när de hamnar under pallvagnen.Det fastnar stenar i sulorna på mina skor
All sympati.Jag håller på bryta ihop av allt som ska ordnas för försäljning och inför flytten, kostar en arm, ett ben och skjortan med! Jag förstår mer och mer att folk slänger fullt fungerade grejer för att slippa prutare och gnäll. Nu tog jag bort en annons för jag orkar inte utan tror jag slänger grejerna istället. .
I morgon ska jag nog rensa ut en massa kläder och lämna in samtidigt som jag rensar bort en massa annat och åker och slänger det istället.
En IT-kille sa att något riktigt snuskigt man aldrig skulle säga högt funkar bra. Få kopplar ihop dig med nåt sånt och det är ovanligt som lösen.Problemet med bra lösenord är att man aldrig kommer ihåg dem.
Tipsar i tråden om en av de större innovationerna på området sedan lösenord blev något alla måste ha.Jag har två ord och två olika sifferkombinationer som jag kastar om, tex xxxx1234! yyyy4567 xxxx4567! yyyy4567! xxxx4567 xxxxyyyy1234! yyyyXxxx4567! Osv i all oändlighet med stora bokstäver någonstans i lösenordet. Då vet jag ungefär vad jag skrivit och har med lite tur relativt enkelt att komma ihåg det. Annars återställer jag det.
Hittar du en får du köpa fleraBehöver en ny dörrmatta. Är ett hål i hallen för matta, hålet mäter 60*45 och är typ tre centimeter djupt. Helt omöjligt att hitta en matta som passar ju!
Ja, då jäklar ska jag bunkra så det räcker i flera generationerHittar du en får du köpa flera
Det går inte att fylla upp hålet med något?Behöver en ny dörrmatta. Är ett hål i hallen för matta, hålet mäter 60*45 och är typ tre centimeter djupt. Helt omöjligt att hitta en matta som passar ju!
Förutom en dörrmatta?Det går inte att fylla upp hålet med något?
Såga till någon skiva att fylla upp hålet med och lägg valfri matta över som om det varit vanligt golv?Behöver en ny dörrmatta. Är ett hål i hallen för matta, hålet mäter 60*45 och är typ tre centimeter djupt. Helt omöjligt att hitta en matta som passar ju!
Tvek på att det blir snyggt. Mattan lär inte ligga kvar pga tre galna katter. Och var får jag tag i en så liten skiva? Köpa en fullstor har jag ärligt talat inte lust med, när jag bara behöver 60*40 cm. Och tillräckligt tjock dessutom.Såga till någon skiva att fylla upp hålet med och lägg valfri matta över som om det varit vanligt golv?
Går det inte att köpa en för stor matta och helt enkelt skära till den till lagom storlek?Förutom en dörrmatta?
Det går säkert, men det blir nog svårt att få det snyggt. Är röd klinkers runt om.
Det är alltså ett hål som ska vara där, för en dörrmatta.
Jo det är jag inne på. Men jag vet inte hur lätt det är att skära i kokosmattor utan att de fnasar sönder? Det kanske inte är ett problem, jag vet inteGår det inte att köpa en för stor matta och helt enkelt skära till den till lagom storlek?
Eller matta på metervara som är gjord för att skära till. I alla fall för ett par år sedan har jag för mig att det fanns på stora rullar på typ Bauhaus.Går det inte att köpa en för stor matta och helt enkelt skära till den till lagom storlek?