Tror det var en traillöpare på instagram som sa "everything is a snake until proven a stick"Ja jag vet inte hur många gånger jag har hoppat till av rädsla för en pinne i diket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det var en traillöpare på instagram som sa "everything is a snake until proven a stick"Ja jag vet inte hur många gånger jag har hoppat till av rädsla för en pinne i diket
Tror det var en traillöpare på instagram som sa "everything is a snake until proven a stick"
Tror det var en traillöpare på instagram som sa "everything is a snake until proven a stick"
Enda fraktalternativet för grejorna jag nyss beställde privat från en tysk webshop är UPS.
UPS biter sig stenhårt kvar i 50-talet ifråga om smidighet, effektivitet, tillförlitlighet och kundfokus...
O ja. Alltid när folk lägger upp att de saknar paket är det ups som har lagt det hos någon annan.Jag absolut avskyr UPS. Det är alltid krångel
Det hände kanske något oväntat under arbetets gång?Att man får meddelande om att vattenavstängning ska ske men det gäller inte ditt hus.
Men ändå har jag inget vatten.
Sjukt trött på att kommunen också skickar meddelande 10:30 och vattnet stängdes av 10:00
Nja det tror jag inteDet hände kanske något oväntat under arbetets gång?
Tips som inte har med häcken att göra: sätt fast sufletten på vagnen med hakarna som hänger lösaDet här
Visa bifogad fil 149329
Nu är häcken visserligen klippt, men kom igen.. den sticker ut flera decimeter i en redan smal trottoar. Jag kommer inte förbi med vagnen. Tur att det finns en trottoar på andra sidan med.
Vi har en granne som gör sådär också. Jag är väldigt sugen på att gå dit med min egen häcktrimmer och dra ett par varv...Det här
Visa bifogad fil 149329
Nu är häcken visserligen klippt, men kom igen.. den sticker ut flera decimeter i en redan smal trottoar. Jag kommer inte förbi med vagnen. Tur att det finns en trottoar på andra sidan med.
Får man göra så egentligen eller går det att anmäla till tex kommunen?Vi har en granne som gör sådär också. Jag är väldigt sugen på att gå dit med min egen häcktrimmer och dra ett par varv...
Det har jag faktiskt inte tänkt på, men det kanske vore något!Får man göra så egentligen eller går det att anmäla till tex kommunen?