Är det inte kopplat till brandkåren då?
Borde ju vara.. men det har tjutit i typ 1h nu och ingen har kommit..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte kopplat till brandkåren då?
Kolla om det finns någon dekal på dörren som är huvudingång. Det är vanligt att det finns en dekal där det står ”Vid larm ring…”Borde ju vara.. men det har tjutit i typ 1h nu och ingen har kommit..
Kolla om det finns någon dekal på dörren som är huvudingång. Det är vanligt att det finns en dekal där det står ”Vid larm ring…”
Kan även finnas på fönster och liknande.
Det där är en officiell utrymningsplan. Det andra brukar vara en liten dekal från ett vaktbolag. Kanske 10 x 10 cm.Hittar bara denna...
Visa bifogad fil 149040
Hittar bara denna...
Visa bifogad fil 149040
Kan även finnas vid hissar och trappor
Det där är en officiell utrymningsplan. Det andra brukar vara en liten dekal från ett vaktbolag. Kanske 10 x 10 cm.
Vet du att det är de är de som har hand om det så absolut! De kanske har ett journummer om ingen svarade på det andra numret du ringde (lät som om du har försökt kontakta dem tidigare nu på morgonen)Kan jag testa ringa Securitas igen, hittade en kod jag kan ange?
Vet du att det är de är de som har hand om det så absolut! De kanske har ett journummer om ingen svarade på det andra.
Aha! Du får försöka hitta en dekal till eventuellt vaktbolag. I ”trappuppgången” borde det finnas kontaktnummer till fastighetsskötare.Det är det jag inte vet har inte fått instruktioner om sånt här. Vet bara vars vi ska samlas vid larm..
Aha! Du får försöka hitta en dekal till eventuellt vaktbolag. I ”trappuppgången” borde det finnas kontaktnummer till fastighetsskötare.
Nu är det inte så lång tid kvar till 07:00, men det brukar finnas ett journummer att ringa. Jag har varit i liknande situation som du och jag höll på att bli galen av ringandetRingde securitas, men dom kunde inte hjälpa.
Ska ringa fastighetsskötaren direkt när dom öppnar 07!
Nu är det inte så lång tid kvar till 07:00, men det brukar finnas ett journummer att ringa. Jag har varit i liknande situation som du och jag höll på att bli galen av ringandet
När du så ofta är först i huset och ensam borde det ju vara något som de skulle ha stor nytta av att ge dig info om. Vad ska du göra om du kommer dit och det är vattenläcka som står och rinner t.ex.? Vänta på kontorstider, ringa en jourfastighetsskötare eller någon ansvarig chefs mobil?Det är det jag inte vet har inte fått instruktioner om sånt här. Vet bara vars vi ska samlas vid larm..
När du så ofta är först i huset och ensam borde det ju vara något som de skulle ha stor nytta av att ge dig info om. Vad ska du göra om du kommer dit och det är vattenläcka som står och rinner t.ex.? Vänta på kontorstider, ringa en jourfastighetsskötare eller någon ansvarig chefs mobil?
Men vad f... så spöregnar det igen!
Den här sommaren har inte varit så jättebra hittills, här på västkusten iaf.