Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag nu i kväll igen fick sådär ont i kroppen på vissa ställen. påminner lite om skelettont vid influensa kanske? Eller ja, tror jag, som endast haft svininfluensa och ingen annan influensa. Det kommer då och då, och går sedan över igen efter ett dygn eller ett halvt ibland, behöver ta lite värktabletter ibland pga det. Funderar på att skriva ner när det kommer och se om det finns samband med annat. Tex migrän?
 
Stör mig på gubbar i min närhets bristande kommunikationsförmåga. De utgår från att det som de själv tänker och tycker är självklart för andra, och blir då sura när andra (konstigt nog..) inte kan läsa tankar.
Och när de väl är sura, så blir deras ytterst lilla pedagogiska drag helt obefintlig, vilket ju i sin tur gör att den andra blir sårad/sur.
 
Råd om hur mitt arbete ska skötas, av folk som inte är varken utbildade eller yrkesverksamma i min bransch. Det är ett ständigt skämt inom branschen, allas ”goda råd”, och det cirkulerar roliga memes kring det över hela världen. Jag fnissar, känner igen mig, känner också ibland att vi är klubben för inbördes beundran och borde lyssna mer på andra avdelningar och kompetenser. Vi kan mycket, men aldrig allt. Den här kulturen kring marknadsavdelningen börjar bli lite bisarr. Men så vissa dagar så känner jag bara att nej.. det stämmer ju detta. Varför sitter jag just nu med 4 obesvarade mail i inkorgen om hur ”vi borde göra?” Av kleti och pleti. Att jag har två byråer i ryggen, en hel marknadsavdelning, en konsult, en strategi som vi tagit fram, och ja.. jag själv då. Nej men visst Anette på ekonomi vi kör på ditt spår 👍
 
🤬🤯😡👹☠️💩

Jag har varit och fått mina sår omlagda men hade skrivit in fel tid i kalendern. På väg därifrån kör jag över en trottoarkant och får punktering, i en tunnel! :arghh:

Sitter nu och väntar på bärgar och följebil, sen blir det gummiverkstad och med min tur kommer de försöka pracka på mig två nya däck + jag riskerar att komma försent till jobbet och jag har redan fått lämna återbud till avslutningsfikat jag skulle delta på efter flera månaders tuffa förhandlingar mellan fack och HR. :rage::devil:🤬😡
 
Folk som tränger sig före på apoteket när man ska hämta ut medicin... med "Får jag bara fråga?" som tur var hade hennes medicin inte kommit in så den biten drog inte ut på det, men istället för att då ta sitt schampo och gå till andra kassan sa hon "Och så ska jag betala för det här". Kärring, sånt kan man göra när man ÄNDÅ hämtar ut medicin, du gjorde inte det, du kan gå till andra kassan!

Kärring.

Synd jag inte ville ställa till med en scen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 028
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
422
· Visningar
21 528
Senast: Tantan
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 544
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 208
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp