Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är heller inte i säng än,har inte ens tagit mig till duschen, men nu är jag på våg dit i alla fallStör mig på att jag inte är i sängen än.
Imorgon ska jag ju träffa bästa @dobbis så vi kan shoppa loss på gekås.
Viktigt att den inte blir kall, de klarar inte att hålla värmen själva. Tycker absolut att du ska prata både med kusinen och snorungarna.Min kusins barn har plockat hem en fågelunge som de matar med mask, för den var ju så hungrig. Har god lust att lägga en syrlig kommentar om att det är bättre att låta mamma fågel sköta det.
Jag skickade ett pm till henne och upplyste om att det är mycket olämpligt att ta in på det sättet. Får väl se om hon svararViktigt att den inte blir kall, de klarar inte att hålla värmen själva. Tycker absolut att du ska prata både med kusinen och snorungarna.
Olagligt, dessutom.Jag skickade ett pm till henne och upplyste om att det är mycket olämpligt att ta in på det sättet. Får väl se om hon svarar
Är Pride-paraden den som är i Stockholm, eller pride-parader generellt? Känns spontant ganska Stockholms-centrerat om det bara är de som får..Mitt fackförbund ger alla som går med dom i prideparaden en biobiljett. Jag vet inte, men det känns inte riktigt bra i magen att de gör så..