Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag glömde borsta tänderna igårkväll så nu känns det inte precis fräscht i munnen.
Nä, brukar bara borsta på kvällen. (Mintsmaken sitter i så länge så allt smakar illa när jag äter).Men borstade du inte imorse heller?
Nä, brukar bara borsta på kvällen. (Mintsmaken sitter i så länge så allt smakar illa när jag äter).
Jag vet, jag är vuxen och behöver ingen tillsägning.Det är verkligen rekommenderat att borsta morgon och kväll. Jag har aldrig varit med om att smaken av tandkräm varit kvar på morgonen! Byt tandkräm till en mildare om du har svårt för den du har.
Jag tänker mest att det är ett extremt lätt störningsmoment (tråden) att komma till rätta med genom 2 minuters åtgärd i hemmet, närhelst störningen uppstår. Fräschheten ökar markant om man rengör, även utan tandkräm.Jag vet, jag är vuxen och behöver ingen tillsägning.
Det är om jag borstar på morgonen som smaken sitter kvar länge.
Min tandläkare är nöjd och jag är nöjd. Har du och andra problem med det så är det erat problem.
Till alla som förfäras över detta:
Jag tänker icke diskutera mina tandborstningsvanor.
Jag har borstat nu så du behöver inte störa dig på min störning.Jag tänker mest att det är ett extremt lätt störningsmoment (tråden) att komma till rätta med genom 2 minuters åtgärd i hemmet, närhelst störningen uppstår. Fräschheten ökar markant om man rengör, även utan tandkräm.
Ja, det här gällde FRA, men riktigt så länge har jag faktiskt inte behövt vänta innan!Försvarsmakten brukar vara så sega på besked på ansökningar ^^ men att vänta såhär länge efter en intervju har jag inte varit med om!
Har du zatt i kontaktenDiskmaskinen går inte att sätta igång, startknappen gör ingenting.
Alltid är det nåt
Det är en fullstor så den borde vara helt installerad hoppas jag .Har du zatt i kontakten
Dom kommer med stickpropp, så bara kravla runt på golvet o kolla under skåpen eller i sopskåpet beroende på när den install.Det är en fullstor så den borde vara helt installerad hoppas jag .
Men får ringa och fråga imorgon
Här funkar det alltid ,om det inte är en DE turistHar folk slutat tacka varandra på vägarna?
Min häst står längst en liten väg som är så smal att det är svårt för två bilar att mötas på många ställen. Jag stannar ofta på något av de lämpliga mötesställena och låter den andra få köra förbi mig. Förut tackade alltid folk, det var sällan som någon inte gjorde det, nu tycker jag att det är tvärtom. Folk fräser förbi och höjer inte ens handen till tack. Tycker att det de senaste åren blivit allt vanliga att andra beter sig så.
Man kan tycka att jag är fjompig eller överdrivet försiktig som kör till kanten eller kör långsamt, för att citera @LenaH så blir inte vägen bredare bara för att man kör långsamt, men jag tycker ändå att man kan vara vänlig och tacka för andras välvilja.
Lägenheten är helt nyrenoverad så får försöka dra ut lådan med sopor och seDom kommer med stickpropp, så bara kravla runt på golvet o kolla under skåpen eller i sopskåpet beroende på när den install.
Vad är det?Här funkar det alltid ,om det inte är en DE turist
Töreboda landsbygdVad är det?
Är en DE turist Töreboda landsbygd?Töreboda landsbygd
Skillnaden är att "jag"generationen har vuxit upp.... de har svårt för att förstå sådana saker.Har folk slutat tacka varandra på vägarna?
Min häst står längst en liten väg som är så smal att det är svårt för två bilar att mötas på många ställen. Jag stannar ofta på något av de lämpliga mötesställena och låter den andra få köra förbi mig. Förut tackade alltid folk, det var sällan som någon inte gjorde det, nu tycker jag att det är tvärtom. Folk fräser förbi och höjer inte ens handen till tack. Tycker att det de senaste åren blivit allt vanliga att andra beter sig så.
Man kan tycka att jag är fjompig eller överdrivet försiktig som kör till kanten eller kör långsamt, för att citera @LenaH så blir inte vägen bredare bara för att man kör långsamt, men jag tycker ändå att man kan vara vänlig och tacka för andras välvilja.