Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här höjs den med 4,5% i år. Hat visserligen en billig hyra från början, men surt när jag ska börja plugga och får lägre inkomst..Min hyra ska höjas med 5.45%......
Måste flytta snart.
Min höjs med 5,55% från 1/4. Skulle kunna få en större lägenhet utanför stan för samma hyra men orkar inte flytta.Min hyra ska höjas med 5.45%......
Måste flytta snart.
Här höjs den med 4,5% i år. Hat visserligen en billig hyra från början, men surt när jag ska börja plugga och får lägre inkomst..
Min höjs med 5,55% från 1/4. Skulle kunna få en större lägenhet utanför stan för samma hyra men orkar inte flytta.
Jag betalar 5700 kr med parkering, inte så farligt egentligen, men typ 500 kr dyrare än när jag flyttade in för fyra år sedan.Ja ska man plugga måste det ju kännas extra saftigt
Jag kommer landa på drygt 7000 nu, det börjar inte kännas rimligt!
Jag mår illa av dem.Mina nyinköpta leggings luktar illa. Antagligen är de fulla med kemikalier.
Tvätta?Jag mår illa av dem.
Jag borde ha tänkt på att jag inte har andra kläder jag kan tvätta dem med. Får köra bara dem varje gång.Tvätta?