Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löste det genom att trycka mig några saffransmuffins. Inte så smart men jag är vuxen så jag behöver inte vara smart.Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
äh, man säger alltid råtta även fast man vet vad det ärStör mig lite på att min särbo/sambo alltid säger nu är det en råtta i fällan!
Men alltså nej det är fortfarande en mus. Det är alltid en mus. Hur kan man inte se skillnad på en mus och en råtta
Dessutom alltid jag som får avlägsna dessa.
Det hade du fått göra om jag var din sambo/särbo. Hatar rått/mus jävlar.Stör mig lite på att min särbo/sambo alltid säger nu är det en råtta i fällan!
Men alltså nej det är fortfarande en mus. Det är alltid en mus. Hur kan man inte se skillnad på en mus och en råtta
Min sambo säger att en vän har hamstrar.Stör mig lite på att min särbo/sambo alltid säger nu är det en råtta i fällan!
Försvarets Hudsalva ! Det är det enda som hjälper på riktigt mot mina sprickor.Jag har fått min årliga hudspricka i tummen och det gör så ont så jag mår illa!
Katten fick mat klockan 19 precis som vanligt. Det verkar hon ha glömt, för nu går hon runt och skriker efter mat. Jag älskar den katten, men just nu vill jag typ strypa henne. (Obs obs, talesätt, ej bokstavligen)
Hitta namnet efter många om och men! Inte störande längreAtt jag inte kommer på vad en serie heter! Ser bilden framför mig men inte titeln. Som bortblåst