pepp
Trådstartare
Har bara äpple hemma + krångligt att göra sallad. Kan lika väl äta ett par äpplen som de är.
Stekt äpple med kanel (gärna med lite sirap) är jättegott att ha till vaniljkvarg om du skulle ha det hemma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bara äpple hemma + krångligt att göra sallad. Kan lika väl äta ett par äpplen som de är.
Stekt äpple med kanel (gärna med lite sirap) är jättegott att ha till vaniljkvarg om du skulle ha det hemma!
Dom värsta minuterna!Tvättmaskinsminuter
Stör mig på att det som vanligt är svårt att hitta information om hur man ser mästerskap när de går på betalkanalerna.
Jag vill se friidrotts-Vm och kunna se i efterhand. Har någon koll på vilket paket jag måste ha då? Kanske @LadyCovergirl ?
Ja! Och den räknar om under tiden också Typ man sätter på en tvätt och tänker ”Bra, den är klar till 21:00!”Dom värsta minuterna!
Låter som mitt idag, förlängde ankomsttiden hela tiden.Ja! Och den räknar om under tiden också Typ man sätter på en tvätt och tänker ”Bra, den är klar till 21:00!”
Klockan 21:00: ”18 minuter kvar”.
Känns bra med sympatiLåter som mitt idag, förlängde ankomsttiden hela tiden.
Så förstår frustrationen!
Sån maskin har vi också. Sambo trodde mig inte så fick bevisa...Ja! Och den räknar om under tiden också Typ man sätter på en tvätt och tänker ”Bra, den är klar till 21:00!”
Klockan 21:00: ”18 minuter kvar”.
Tack! Det står att man kan kolla på VM med det paketet men det står ”Friidrotts-VM via våra tevekanaler” så jag blev osäker på om det bara var live eller om man kan se det även i efterhand.Det ska sändas på TV4. Deras nivå två, heter nog plus, ska fungera. Det är det jag använder
Sen vet jag inte om till exempel Allente, om du har det, kommer ha möjlighet att streama sakerna i efterhand eller bara live.
Tack! Det står att man kan kolla på VM med det paketet men det står ”Friidrotts-VM via våra tevekanaler” så jag blev osäker på om det bara var live eller om man kan se det även i efterhand.
+ @zassooJag är inte helt hundra men utifrån det jag läst så ska det fungera. Hoppas att det stämmer. Jag jobbar natt och tänker att VM är perfekt natt-underhållning
Noooo 399 kronor då+ @zassoo
För att kunna se sändningarna i efterhand behöver man ha något av deras sport-paket, tyvärr!
Visa bifogad fil 125982
JappNoooo 399 kronor då
+ @zassoo
För att kunna se sändningarna i efterhand behöver man ha något av deras sport-paket, tyvärr!
Visa bifogad fil 125982
Ja och då kan man bara se det live, tolkar jag det som.Deras hemsida säger såhär gällande Tv4play + utan reklam:
• Friidrotts-VM via våra TV-kanaler
Ja och då kan man bara se det live, tolkar jag det som.