Det är det. Jag håller mig oftast undan numera, just för att det blir sån stressDet låter som ett perfekt recept för en dålig/misslyckad jul och julkänsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det. Jag håller mig oftast undan numera, just för att det blir sån stressDet låter som ett perfekt recept för en dålig/misslyckad jul och julkänsla
King of Cotton har numera EU-baserade lager också!Brexit... Jag BEHÖVER mina sängkläder i percale och egyptiska handdukar från Sheridan och Christy!
King of Cotton har numera EU-baserade lager också!
Det där var väl ett rätt bra exempel på just det som @em-pirre påtalade. Att du kan ha en tendens att feltolka det som skrivs och sedan svara med en ton som inte bidrar till att konstruktivt utreda vad som missförstods.Har inte skrivit att det är buke som det gäller. Återigen något som läses in som jag inte skrivit.
Vilken tur maken din hann väjaHöll precis på att bli påkörda av en långfärdsbuss. Är på en påfart till E4 och gasar upp för att komma upp i samma hastighet som motorvägen. När påfarten tar slut kommer en bussfil som en buss på motorvägen har tagit sikte på och kör rakt in i påfarten, på oss, så maken får väja in över kanten och bromsa in för att inte krocka. Har sovande barn i bilen och blev jäkligt rädd. Ska skicka ett väldigt argt mail till bussbolaget.
Vilken tur maken din hann väja
Håller tummen att bolaget tar väldigt allvarligt på det!Verkligen! Så läskigt också när man är i full fart att gasa upp i rätt hög hastighet så kommer en stor buss och prejar en! Den föraren måste ha suttit och sovit alternativt varit helt galen. Hade kunnat gå väldigt illa i vår lilla Suzuki Swift, pust!
Jag känner så igen det där. Och så har vi dem som har någon fast formad bild av hur jul eller andra högtider SKA se ut och firas, och då ska de med våld genomföra allt som ska genomföras. Om det nu sedan gäller att dra hela släkten med sig på julotta som ingen annan i sällskapet är intressrad av, eller tillaga brunkål och lutfisk som ingen äter sedan morfar avled för 15 år sedan, men de bara ska finnas. Och traditionalisten stressar ihjäl sig med tillagningen medan andra försiktigt påpekar att det där nog är onödigt.Hysterin över jul skapat av 2 familjemedlemmar Jag fick ena att lugna ner sig i några dagar då jag påpekade hen inte fått schemat ännu men nu har båda kommit på att det måste bakas pepparkakor med släkten och ena familjemedlemmen har bokat upp sig att jobba praktiskt taget varje helg hela december för att förhoppningsvis vara ledig på julafton. Det galna är att det faktiskt är jag som bakar mest vid dessa tillfällen, de andra tappar intresset rätt fort.
Jag fattar verkligen inte varför de i alla år är så insnöade på att det måste vara som tidigare och allt ska vara perfekt, de hinner ju aldrig njuta av det
Kanske dum fråga men har du testat kompressionskläder? Det gör enorm skillnad för mig.Gick "långpromenad" igår och idag (kanske 4 km igår och 3 idag). Nu känns benen som stockar, värker som faen och tunga. Förr kunde jag gå nästan hur länge som helst utan att få ont. Nu kroknar jag av någon enstaka kilometer.. Lite bitter, minst sagt. Och ingen verkar veta vad det är för fel. Det är nog det som stör mig mest.
Bara strumpor. Gör ingen skillnad, så jag har tänkt att det förmodligen inte kommer hjälpa med hela byxor heller..Kanske dum fråga men har du testat kompressionskläder? Det gör enorm skillnad för mig.
Precis! Och sen har man massa rester som ingen vill äta likadant med godisbord, räcker inte med att koka knäck utan tidigare år har man ju gjort X, Y och Z så då ska det göras fast ingen orkar och går absolut inte göra det i mellandagarna utan måste va klart till julafton!Jag känner så igen det där. Och så har vi dem som har någon fast formad bild av hur jul eller andra högtider SKA se ut och firas, och då ska de med våld genomföra allt som ska genomföras. Om det nu sedan gäller att dra hela släkten med sig på julotta som ingen annan i sällskapet är intressrad av, eller tillaga brunkål och lutfisk som ingen äter sedan morfar avled för 15 år sedan, men de bara ska finnas. Och traditionalisten stressar ihjäl sig med tillagningen medan andra försiktigt påpekar att det där nog är onödigt.
Och de här människorna blir sedan på dåligt humör och ännu mer stressade, då de andra inte entusiastiskt deltar i deras fiskkokande utan antingen motsträvigt hänger med, eller inte alls deltar.
Min mamma är expert på att dela såna. Jag vägrar att titta om inte min syster klickat på skratta."Roliga" djurvideor på Facebook som egentligen inte är något annat än rent djurplågeri.
Margaux Dietz.
Absolut avskyr dem! Även "räddningsvideos" som uppenbart är falska och planerade, de är gräsliga!"Roliga" djurvideor på Facebook som egentligen inte är något annat än rent djurplågeri.
Tror vi slipper henne framöver, det blir nog svårt att få till nya samarbeten under en lång tid framöver.+ 1 på den
Men verkligen! En hund som hamnar i en kanal, och OJ vilken slump att någon stod och filmade just då!Absolut avskyr dem! Även "räddningsvideos" som uppenbart är falska och planerade, de är gräsliga!