Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt, genuint. Jag känner att jag är för hjärntrött för att resonera vettigt kring de här frågorna, för det känns som att vi kommer in på kulturrelativism vilket är ett komplext ämne tycker jag. Men jag tror mig förstå hur du menar. Att du inte vill utgå ifrån att någon annan agerar utifrån samma referensramar som du själv. Men som sagt, jag är inte i form att göra en diskussion om så pass viktiga ämnen rättvisa idag. Om det skulle vara så att jag tolkat dig på ett orättvist sätt ber jag om ursäkt.Jag blir verkligen ledsen.
Jag borde ha lärt mig hur lätt det kan bli fel.Vad tråkigt, genuint. Jag känner att jag är för hjärntrött för att resonera vettigt kring de här frågorna, för det känns som att vi kommer in på kulturrelativism vilket är ett komplext ämne tycker jag. Men jag tror mig förstå hur du menar. Att du inte vill utgå ifrån att någon annan agerar utifrån samma referensramar som du själv. Men som sagt, jag är inte i form att göra en diskussion om så pass viktiga ämnen rättvisa idag. Om det skulle vara så att jag tolkat dig på ett orättvist sätt ber jag om ursäkt.
Hur tänker man? Och han skäller på mig?
Då får han väl baka eget bröd eftersom det är så billigt och enkelt.Stör mig på en kollega som stör sig på priset på bröd. "Det är bara mjöl, vatten och jäms lite jäst." Jag som inte heller har någon koll föreslog att produktionskostnaderna säkert gått upp eftersom allt annat också blivit dyrare. Då tyckte han det ju säkert bara är två personer som övervakar hela produktionen eftersom maskinerna sköter allt annat. Högst tveksamt att tex Pågen bara skulle ha två personer i hela fabriken.
Eller hur. Jag ska säga det om ämnet kommer upp igen.Då får han väl baka eget bröd eftersom det är så billigt och enkelt.
Stör mig ofantligt på att min nya (jobb)telefon, som jag väntat på i 3,5 månad pga. företagets dåliga ursäkter, levereras till kontoret idag - DEN ENDA DAGEN PÅ HELA ÅRET SOM JAG INTE KAN ÅKA TILL KONTORET EFTERSOM ALLT ÄR KAOS I TRAFIKEN PGA TOUR THE FRANCE!
Så nu måste jag vänta tills på måndag för att få leka med min nya telefon .
Varsågoda, årets i-landsproblem .
Jag kan sova, men det är med en fläkt som blåser på mig hela natten.Fukten!! Jag kan ta värmen men försöka sova i det här klibbet är omöjligt!
Ventilationssystemet är ur funktion på jobber och har varit så i ETT HALVÅR! alltså ingen luft cirkulerar alls. Vi har 33 grader ute och det känns varmare inomhus. Har ingen termometer men tror att det kan vara en bra bit över 33 inne. Har stora glasfönster.Kul med aktivt inomhusjobb.
Det är dock inte 38 grader ute, tror den är i solen
Visa bifogad fil 94157
Ventilationssystemet är ur funktion på jobber och har varit så i ETT HALVÅR! alltså ingen luft cirkulerar alls. Vi har 33 grader ute och det känns varmare inomhus. Har ingen termometer men tror att det kan vara en bra bit över 33 inne. Har stora glasfönster.
Hade vi haft det så hade jag varit tvungen att sjukskrivas. Har ni inga skyddsombud?Ventilationssystemet är ur funktion på jobber och har varit så i ETT HALVÅR! alltså ingen luft cirkulerar alls. Vi har 33 grader ute och det känns varmare inomhus. Har ingen termometer men tror att det kan vara en bra bit över 33 inne. Har stora glasfönster.
Ja alltså de har ju felanmälta hundra gånger och är "på gång" med att beställa delar osv.Hade vi haft det så hade jag varit tvungen att sjukskrivas. Har ni inga skyddsombud?
Samma här! Galet! Skyddsombudet borde kontakta Arbetsmiljöverket!Hade vi haft det så hade jag varit tvungen att sjukskrivas. Har ni inga skyddsombud?