Det suger!Soleksem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det suger!Soleksem
Ot men det verkar som att jag visst kom in på förstahandsvalet?De översta tre valen jag hade till gymnasiet blev inte av, de programmen kommer inte finnas vilket gjorde att jag kom in på mitt sista val... har iaf en ganska bra reservplats till fjärdehandsvalet så hoppas att jag kommer in på det. Vill liksom inte bo kvar här så även om reservplatsstället inte är optimalt är det iaf väldigt mycket bättre.
Ni vet när man duschat och ska ta på sig bh:n? Den fastnar och går knappt att snurra runt. Störigt.
Knäppa baktill kan jag inte.
Puh! Det funkade till slut.
När en förälder säger ”sätt dit honom då om ni kan” när man berättar att sonen kör runt i sin a-traktor i 100 km/h.
Ja och det sa vi och då sa hon typ att de klarar aldrig sätta dit dom ändå.Åh, då hade jag upplyst sagda förälder att jag kommer att ringa polisen direkt.
Ja och det sa vi och då sa hon typ att de klarar aldrig sätta dit dom ändå.
Nej det är kaxigt.Det skulle jag inte satsa pengar på... och eftersom hon vet om det så kommer hon att åka dit också (tillåtande av olovlig körning). Jag hade vittnat om det behövdes.
Vi har problem med en del epor och har en civilbil här i byn rätt ofta. Dvs en ska inte räkna med att klara sig.
Meh! En rektor som junioren hade i åk 1-3, han "strippade" han på avslutningen, på scen, inför alla elever, föräldrar och personalEn invånare har mailat in till kommunen och vill klaga på att en rektor rappade på sin skolavslutning.
"Vill vi verkligen ha den gangsterkulturen?".
"Kanske behöver media veta".
1. chilla
2. nej, media behöver inte kontaktas
3. chilla
4. jag behöver semester
Fy jag mår illa av den kommentaren. Hur kan man vara så nonchalant som förälder?! Aldrig i livet att jag hade utsatt mina barn för den risken en polisjakt innebär. Risken att det går illa är så stor så stor Endel borde inte få vara föräldrar.Ja och det sa vi och då sa hon typ att de klarar aldrig sätta dit dom ändå.