Vet inte vad som är vanligt men det är det jag vill ha.Just jumpsuit är väl inte så vanligt, men kan det inte funka med en snygg topp/blus och byxor?
Och jo det funkar med byxor och topp men jag hittar inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad som är vanligt men det är det jag vill ha.Just jumpsuit är väl inte så vanligt, men kan det inte funka med en snygg topp/blus och byxor?
Tyvärr fanns det inte på hm här.Fick upp reklam för denna och tänkte på dig...? Fanns i flera färger. Från HM.
Monki har flera jumpsuits, går att beställa De brukar vara väldigt sköna!Tyvärr fanns det inte på hm här.
Ja men jag ska iväg på lördag.Monki har flera jumpsuits, går att beställa De brukar vara väldigt sköna!
Det finns flytande.Att Lergigan inte går att få tag i...
Har mailat min läkare och kollat om han kan skriva ut nåt likvärdigt.
Uppdatering!Att UPS hävdar att de försökt leverera ett paket men misslyckats.
Paketet ska till ett utlämningsställe.
Hur kan man misslyckas med det?!
Det finns flytande.
Jag fattar inte varför man betalar så mycke för dessa blandraser. Du vet inte vad du får, dom är som standard inte ordentligt vaccinerade och blandningen är helt ologisk. Typ Perser med norsk skogskatt. Du tar en av dom lugnaste raserna och blandar den med en av dom bästa jägarna. hur sjutton vet du vad du får?Att det ska vara så svårt att hitta vanliga bondkatter nu förtiden, alla är blandisar med main coon, skogskatt eller ragdoll och kostat därefter
Beställde lite kläder från ett företag jag inte beställt från förut, men som jag veta andra har beställt från. Fick bekräftelse snabbt på att det var packat och påväg. Leverans 7-14 dagar. I fredags var det 14 dagar sedan. Trackinglänken fungerar inte. Tror inte att företaget har lurat mig, men var är mitt paket liksom?
Jag har en kompis vars hona just fött 3st "bondkatter" , garanterat inte blandat med nån annan ras.Att det ska vara så svårt att hitta vanliga bondkatter nu förtiden, alla är blandisar med main coon, skogskatt eller ragdoll och kostat därefter