Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker du?! Jag tycker att det är jättesvårt att hitta bra grimmor men så har jag också höga krav. De ska vara i läder av bra kvalité. Vara ställbara även över nosryggen och ha bra spännen. Senast jag hittade en sådan grimma var för femton år sedan.

Har för mig att det finns en sån lädergrimma av märket JW, har en sådan till min häst som jag visserligen köpte för 2-3 år sedan men borde finnas kvar på marknaden tycker jag :) Hållt jättebra. Är supernöjd dock är jag inte så petig på just grimma
Enda kravet jag har är att de inte får vara för sladdriga vid nosen för då är det svårt att få på mina som är ganska höga.
 
Stör mig på att en vän på Facebook postar i princip dagligen om de fantastiska piller/kapslar hon äter varje dag som hon "verkligen inte kan klara sig utan". Hon vägrar skriva ut företagsnamnet eller tillverkare, utan man ska PM'a för mer information. Efter ungefär 30 sekunders research hittar jag att det är något som inte låter som annat än en pyramidverksamhet. Är folk verkligen fortfarande så lättlurade?!
Yepp.

Har flera i min bekantskapskrets som gör liknande :meh:
 
@cambodia

Första bilden såg intressant ut, men andra (buccas) tenderar att vara fodrade med nåt strävt material som suger åt sig päls och skräp och därför ger skav.
 
Stör mig på att en vän på Facebook postar i princip dagligen om de fantastiska piller/kapslar hon äter varje dag som hon "verkligen inte kan klara sig utan". Hon vägrar skriva ut företagsnamnet eller tillverkare, utan man ska PM'a för mer information. Efter ungefär 30 sekunders research hittar jag att det är något som inte låter som annat än en pyramidverksamhet. Är folk verkligen fortfarande så lättlurade?!
Kort svar, ja.
 
Kort svar, ja.
Det brukar vara samma klientel som jag även stör mig på när det gäller hur mycket ett piller hjälpt mående/sömn/viktnedgång eller vad det nu är, som sammanfattas ungefär med "jag har tillsammans med piller X även börjat promenera, dricka mer vatten, inte dricka alkohol samt äta mer grönsaker, men det är verkligen piller X som gör att jag mår så mycket bättre" (inte alla andra livsstilsförändringar människan gjort). :banghead:
 
Har för mig att det finns en sån lädergrimma av märket JW, har en sådan till min häst som jag visserligen köpte för 2-3 år sedan men borde finnas kvar på marknaden tycker jag :) Hållt jättebra. Är supernöjd dock är jag inte så petig på just grimma
Enda kravet jag har är att de inte får vara för sladdriga vid nosen för då är det svårt att få på mina som är ganska höga.
Tack! "Tyvärr" är det en sådan min ena har. Spännet (ta av och på spännet om du är med på vilket jag menar) går inte alltid tillbaka på den vilket stör mig enormt. Annars har den hållit sig fin i snart fem år och det stör mig att jag inte reklamerade den direkt istället för att fortsätta störa mig på att spännet knasar sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 560
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp