Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grimmor som är så kul att köpaBehöver köpa ny grimma till hästen men jag *orkar* inte...
Tydligen har jag jättekonstiga krav på vad jag vill ha också....
Tycker du?! Jag tycker att det är jättesvårt att hitta bra grimmor men så har jag också höga krav. De ska vara i läder av bra kvalité. Vara ställbara även över nosryggen och ha bra spännen. Senast jag hittade en sådan grimma var för femton år sedan.Grimmor som är så kul att köpa
Vad har du för krav? Jag kan leta lite
Det är inte ett dugg bättre att ha långa ben. Alla byxor är för kortaJag stör mig på att jag har så korta ben. Inte nog med att jag har svårt att hitta byxor i rätt längd, jag går långsamt också trots högt tempo. Jag gick en promenad i högt tempo idag och en person med längre ben gick om mig i en faslig fart trots att han lufsade fram. Orättvist.
Grimmor som är så kul att köpa
Vad har du för krav? Jag kan leta lite
Men man kan i alla fall gå fort.Det är inte ett dugg bättre att ha långa ben. Alla byxor är för korta
Ja se där ett mål i livetMen man kan i alla fall gå fort.
Ja, det tycker jag Och jag tycker jag brukar hitta det jag söker, är också rätt kräsen. Problemet brukar mest vara prisetTycker du?! Jag tycker att det är jättesvårt att hitta bra grimmor men så har jag också höga krav. De ska vara i läder av bra kvalité. Vara ställbara även över nosryggen och ha bra spännen. Senast jag hittade en sådan grimma var för femton år sedan.
Det var inte helt lätt… tänkte travhäst-grimma (om det ens är en genre) men det föll på spännet vid ganashen… hur pass kvalar denna in? Vad räknas som smala band?Jag vill ha en superlätt grimma i glatt, tunt, hårdvävt nylon. Smala band. Ingen fodring, helst inte ställbar i näsan. Svivel på spännet på ganashen.
Men också: behöver vara generös runt näsan och finnas i stor Cob eller liten Full