Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe. Du måste ju ha choklad! Vad har du för gömmor? Leta i varenda vrå.Rörig dag med en massa folk och spring här. Köpte choklad att mumsa på när allt lugnat ner sig. Lade undan den i all hast och nu när allt är tyst och lugnt kan jag inte hitta den
När jag kom hem från jobbet vid elva igår kväll kom hon springande min tjej!Att min älskade kissetjej försvann hemifrån i tisdags och inte har kommit hem igen.
Hon är självklart kastrerad och det finns kattlucka så hon kommer in.
Håller med! Letade till och med i frysen Och röjde ur halva skafferiet, men icke. Hittade bara finchoklad med matchapulver som jag inte vågade äta så sent. Mysteriet kvarstår.Näe. Du måste ju ha choklad! Vad har du för gömmor? Leta i varenda vrå.
Hellre en glad och skitig häst än en ledsen ren -det är mitt måtto det!Stör mig på en kommentar på Facebook. La upp kort på ena hästen och fick genast kommentar om att hon var lerig och tjock och långhårig.
Ja det är en pensionär på 20 år som mest går i hagen och det är lerigt ute och hon älskar att rulla sig i den värsta leran hon hittar. Och det har varit vinter och då får hästarna vinterpäls så det är lite längre päls på henne just nu än vad det är på sommaren
Jag beklagar.Håller med! Letade till och med i frysen Och röjde ur halva skafferiet, men icke. Hittade bara finchoklad med matchapulver som jag inte vågade äta så sent. Mysteriet kvarstår.
Jag avskyr min telefon. Bytte till experia när förra samsungen dog. Den vill inte ta mina knapptryckningar. Eller då tar den fastän fingret inte ens nuddar skärmen, plus att den bytt till svart bakgrund. Försökte byta till ljus men då blev även texten ljus
Måtte den ha ett kort liv ..
Jag gillar hur du tänker!Jag beklagar.
Men vad härligt det kommer att bli när du går omkring och har lite småtråkigt en vacker dag och ba' CHOKLAD!!!! Var det DÄR jag hade lagt den .
Jag är folk! Ber om ursäkt å alla våras vägnar!Folk som säger ett par veckor men menar typ 3-4 veckor
Har inte apoteken såna? Fast det kanske inte finns något öppet där du bor?Gaaah! Jag har totalt glömt bort att hämta ut mina nya sensorer så nu tog den sista slut och de jag beställt har åkt tillbaka. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, om jag bara kan beställa dem igen (har tillräckligt med recept). Måste dessutom vänta till på tisdag för att ringa och beställa och sedan tar det några dagar innan nya är utskickade om det går. Naturligtvis inga remsor eller nålar hemma. Yay för mig. Får driva upp det lite extra även om det inte är optimalt så är det bättre än att dyka.
Har inte apoteken såna? Fast det kanske inte finns något öppet där du bor?
Gaaah! Jag har totalt glömt bort att hämta ut mina nya sensorer så nu tog den sista slut och de jag beställt har åkt tillbaka. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, om jag bara kan beställa dem igen (har tillräckligt med recept). Måste dessutom vänta till på tisdag för att ringa och beställa och sedan tar det några dagar innan nya är utskickade om det går. Naturligtvis inga remsor eller nålar hemma. Yay för mig. Får driva upp det lite extra även om det inte är optimalt så är det bättre än att dyka.
Min diab.sköterska brukar kunna hjälpa till om det blir kris. Jag kontaktar henne och så lägger hon ut en i receptionen.Nej tyvärr inte. Man beställer dem från Hjälpmedel Stockholm som sedan skickar ut dem. Det brukar ta högst en vecka. Problemet är väl att jag inte vet om de skickar nya eftersom jag skulle hämtat ut dem förra veckan och att det som sagt kommer ta några arbetsdagar. Har jag tur så kommer de på fredag.