Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle googla en sak men satte i laddaren och glömde vad jag skulle googla.
Det där är så vanligt för mig, HATAR det! Stör mig något så enormt!!! Det bara glider ur hjärnan! Jag ska göra något men måste bara göra något kort först, så försvinner det första, puts väck, jag vet att jag skulle göra något men kan fasen aldrig komma på vad! Jo, ibland flera dagar senare!!!! Stör mig på min hjärna!!
 
Jag, idag, på morgonen. Jag ligger kvar lite för länge i sängen för att det är ändå rätt skönt. Konstaterar efter ett tag att nu måste jag verkligen gå upp och åka till jobbet så jag kommer dit i vettig tid. Kommer inte mycket längre än till badrummet innan jag börjar skölja av hästens täcke som jag tagit hem för att laga. Hur tänker jag där egentligen? Svaret är nog att jag inte tänker alls. Gah.
 
Hämtade posten igår där jag fått av kommunen att jag betalat för mycket barnomsorgsavgift. Utbetalning sker om uppgifterna om mina bankuppgifter inkommer senast 3 veckor efter utskrivningsdatum. Som var 10 mars, hur det nu är möjligt när jag fick den igår :banghead:

(Mailade angiven mailadress om att jag lägger mitt svar på posten idag ,och skrev att jag tar för givet att detta går att lösa då jag inte fått brevet före utsatt tid. Blir spännande att höra deras svar, för när jag betalat för lite då kommer fakturan omgående men tvärtom förhalas det).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 570
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 890
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp