Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag inne igen, hade lösenordet hemma. Men fick pilla lite med några inställningar.Det har jag gjort och det är inte webbläsaren utan appen.
Jag också! Det hann ju för bövelen knappt inte ens bli april innan det otäcka april-vädret satte fartStör mig på att april är så... så... så... APRIL
Det där är så vanligt för mig, HATAR det! Stör mig något så enormt!!! Det bara glider ur hjärnan! Jag ska göra något men måste bara göra något kort först, så försvinner det första, puts väck, jag vet att jag skulle göra något men kan fasen aldrig komma på vad! Jo, ibland flera dagar senare!!!! Stör mig på min hjärna!!Skulle googla en sak men satte i laddaren och glömde vad jag skulle googla.
Ja, och ett barn är ju alltid någon kvinnas biologiska barn. Kände mig tvungen att påpeka det lite after the fact för att den där re-/produktionsapparaten gör sig påmind på ett så smärtsamt sätt idag.Men visst, det är ju orättvist att vara kvinna när det gäller biologiska barn.
Åh, nu vill jag också äta mannagrynsgröt och gömma mig under en filt. Men jag har inte heller några mannagryn!Har fått en lagat en tand under rejäl bedövning. Samtidigt har jag mensvärken from hell. Såg fram emot att koka mannagrynsgröt och tycka synd om mig själv, men för första gången på kanske tre decennier finns det visst inget mannagryn i det här huset.