Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är irriterad/arg på kommunen. Orkar inte dra hela historien men jag får inte svar när jag skriver angående ett ärende som pågått sen 2017-2018.
Tycker det borde vara åtgärdat vid det här laget men de (kommunen och en annan aktör) verkar bara dra ut på det. :rage:
 
Stör mig på en kollega som är lite speciell. Det är ibland lite tufft att lära känna nya människor och lära sig samarbeta med alla, även de som är lite speciella. Så man kan säga att det tar lite extra på mig. Självklart ska det ju fungera, men det är lite slitigt att vända och vrida och anstränga sig, när man är van vid gänget som varit sedan tidigare där vi fungerar som smort liksom. :) Speciellt också när arbetsmoralen inte är lika hög som hos oss andra....
 
30D58652-91F4-492F-BB15-60C63393152B.webp

Det här. Hade det inte räckt att skriva ”enhörningsjacka”?

Och sen stör jag mig också på att den heter så, för det är vad jag ser inga enhörningar på den? :confused:
 
Visa bifogad fil 88630
Det här. Hade det inte räckt att skriva ”enhörningsjacka”?

Och sen stör jag mig också på att den heter så, för det är vad jag ser inga enhörningar på den? :confused:
Vad fin den var :) själva hornet brukar väl vara lite pastellfärgat och ibland i olika färger säkert därför de döpt det till det. Antar att de bara finns i barnstorlek. Passar alla barn oavsett kön 🦄
 
En ganska skön grej att störa sig på är min urgamla cd spelare som ibland hakar upp sig. Ibland försvinner ljudet någon millisekund och ibland höjs ljudet plötsligt.
För det mesta spelar den bra men får ibland dessa ryck. På något viss känns det nästan lite hemtrevligt men samtidigt ändå störande 🎶
 
Min pmds har enligt kalendern varit här i 3 dagar utan att märkas sånär som på ömma bröst. Såg framför mig hur jag skulle kunna få en bra månad utan kaos. Men nehejdå, det räckte med vad jag fultolkade (hej pmds, kul att se dig, inte) som snäsigt när jag ville ha en kram så har jag brutit ihop för att jag omväxlande känner mig avvisad resp dum i huvudet. Och till råga på allt är partnern ifråga borta och jobbar till natten till lördag så jag får vackert tampas med mina hjärnspöken själv :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 570
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 890
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dongel?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp