Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ringt bärgare jag.Idioten med husbil som ställt sig på min privata parkering vid jobbet. Hoppas böterna blir dryga
Kan relatera, dock snöar det inte just nu men kommer säkert snart igenAtt jag äter så jävla mycket skit nu
Att jag har 0 motivation till träning
Att det SNÖAR!!!!!!!
Hade vi inte en tråd om detta för ett gäng år sedan?Stör mig på att jag lyckats orsaka stopp i toan som jag inte får bort. Måste lyckas lösa det, har ju ingen lust att be någon om hjälp direkt ich säga att jag skitit stopp i toan. Nej nej nej.
Vad fin den var själva hornet brukar väl vara lite pastellfärgat och ibland i olika färger säkert därför de döpt det till det. Antar att de bara finns i barnstorlek. Passar alla barn oavsett könVisa bifogad fil 88630
Det här. Hade det inte räckt att skriva ”enhörningsjacka”?
Och sen stör jag mig också på att den heter så, för det är vad jag ser inga enhörningar på den?
Håller med! Det borde så: Flerfärgad jacka (för barn, om den är för barn) eller möjligen pastellfärgad jacka. Fy så dumtDet här. Hade det inte räckt att skriva ”enhörningsjacka”?
Och sen stör jag mig också på att den heter så, för det är vad jag ser inga enhörningar på den?
Det löste sig till slut tack och lov! Tog bara nästan 3 timmarHade vi inte en tråd om detta för ett gäng år sedan?
Tycker mig minnas att trådgalge var ett av de mest lyckade lösningarna på problemet ?
Suck, nu stör jag mig på att jag inte kan bestämma mig för vilken sorts person jag stör mig mest påPå folk som verkar vara helt omedvetna om "Svara alla"-knappens existens.
(fast ännu värre är det nog med de som missbrukar "Svara alla"-knappen och fyller min inkorg med dravel som jag har noll och inget med att göra)
Jag tycker det är behändigast att störa mig på alla slags folk Det brukar jag göra, och det går så bra så.Suck, nu stör jag mig på att jag inte kan bestämma mig för vilken sorts person jag stör mig mest på
Folk som inte plockar upp hundskit efter sig! Alltså, finns det något äckligare än att halka i en stor, blöt blaffa på trottoaren?! Jag blir vansinnig! Inte är det en liten yorkshireterrier som skitit där heller.