Fast det är ju inte precis en "vanlig" smörgåstårta som åker in i ugnen....Hädelse man gör ju inte så med smörgåstårta! Jag i chock. Bara tanken får mej att nästan krevera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är ju inte precis en "vanlig" smörgåstårta som åker in i ugnen....Hädelse man gör ju inte så med smörgåstårta! Jag i chock. Bara tanken får mej att nästan krevera
Fast det blir ju ändå hädelse att kalla det smörgåstårta. Googlade. Uschananna mej.Fast det är ju inte precis en "vanlig" smörgåstårta som åker in i ugnen....
Var det inte mer pizza på trave typ?Fast det blir ju ändå hädelse att kalla det smörgåstårta. Googlade. Uschananna mej.
Lite så ja. Såg inte sådär överdrivet gott ut måste jag sägaVar det inte mer pizza på trave typ?
Jag har sett recept på det. Och bild. Det är någon typ av varm macka i några lager. Det bör inte kallas smörgåstårta. Det låter faktiskt äckligt.Varm smörgåstårta (googla recept !) är ju dock väldigt olik kall smörgåstårta....
Nej, DET hade varit hemskt!Fast det är ju inte precis en "vanlig" smörgåstårta som åker in i ugnen....
Ja precis "varm" och "smörgåstårta" i samma mening är helt klart så väldigt fel! Det ser inte gott ut och visst, jag blir sanslöst lätt illamående nuförtiden, men "varm smörgåstårta" framkallar ett visst illamående måste jag säga.Fast det blir ju ändå hädelse att kalla det smörgåstårta. Googlade. Uschananna mej.
Var det inte mer pizza på trave typ?
Jag tycker att kombinationen svamp, bacon, ost, cf, etc låter hur gott som helst...Jag älskar varm smörgåstårta
Jag med.Hade helt ärligt åkt utan henne om hon inte var klar i tid.
Fast jag ser det som varma mackor iaf de jag gjort och ätit.Jo, om den serveras varm, som har börjat bli "inne" att göra! Varm smörgåstårta! Det känns så feeeel!
Jag med måste ta mig fan bli snartJag älskar varm smörgåstårta
Förlåt, men vad har personernas kroppsform med att du stör dig på att en hund är överviktig?Stör mig på att jag vid några tillfällen sett några kraftigare personer vara ute och gå med en beagle liknande hund och hunden i fråga är smällfet. Stör mig lite på det samtidigt som jag tycker synd om hunden.