Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en knäckeburk i plåt stående som du kan få om det är passande storlek :) Om det inte blir totalt ovärt med fraktkostnad :laugh:
:heart Tack!! Du behöver inte den själv då?Köper gärna den. :)
Det ska inte vara några konstigheter, bara svälja ett paket knäckebröd, sådana där små paket med rektangulära knäcken. Du kan få några tior för den också så klart så har den inte bara försvunnit för dig :D

Titta på Leksands knäckes hemsida. Köpte i deras webbutik förra året.
Var där och kikade och såg bara en skitsnygg rund (äter tyvärr aldrig runda knäcken, men kan ju börja här hemma :D ) och en för trekantsknäcke! Vilket jag i och för sig också kan börja med.... men jag tänker mig en helt vanlig till vanliga knäcke och det såg jag inte :(

:heart Tack!! Du behöver inte den själv då?Köper gärna den. :)
Det ska inte vara några konstigheter, bara svälja ett paket knäckebröd, sådana där små paket med rektangulära knäcken. Du kan få några tior för den också så klart så har den inte bara försvunnit för dig :D
Nejdå, jag fick den själv för evigheter sen och den har stått tom år ut och år in sånär som på när jag lagt kattgodispåsar i den en kort period innan jag konstaterade hur klumpigt det blev :laugh: Det är en lång jävel dock, för de rektangulära men många sådana! :)

Bifogade filer

• 20220326_173105.webp
    20220326_173105.webp
    72,2 KB · Visningar: 124
Nejdå, jag fick den själv för evigheter sen och den har stått tom år ut och år in sånär som på när jag lagt kattgodispåsar i den en kort period innan jag konstaterade hur klumpigt det blev :laugh: Det är en lång jävel dock, för de rektangulära men många sådana! :)
Men så gullig :D Jag hojtar på PM, frakten borde inte vara asdyr tänker jag, om man inte lägger bly i... :D

Det måste ju vara något "nygammalt" i så fall, för varm smörgåstårta var jättepopulärt på 90-talet....
Ingen aning, hört talas om det för ett tag sedan. Jättemärkligt var det. Smörgåstårta har jag aldrig ätit varm och om jag vill ha en varm macka stoppar jag inte in en smörgåstårta i ugnen, jag gör en varm macka! Jag känner riktigt hur äckligt det smakar utan att ens ha provat!

Ingen aning, hört talas om det för ett tag sedan. Jättemärkligt var det. Smörgåstårta har jag aldrig ätit varm och om jag vill ha en varm macka stoppar jag inte in en smörgåstårta i ugnen, jag gör en varm macka! Jag känner riktigt hur äckligt det smakar utan att ens ha provat!
Varm smörgåstårta (googla recept :) !) är ju dock väldigt olik kall smörgåstårta....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 986
Senast: tott
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka