Seriöst, dom hotar med snö, blåst och minus nästa vecka
Inte ok
Var tvungen att gå in och kika... jag vill flytta!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seriöst, dom hotar med snö, blåst och minus nästa vecka
Inte ok
Ja ja nämen det här gick ju bra... Leveransen blev mycket riktigt inställd eftersom jag inte kom fram till kundservice i tid. Den bokades om till idag och kom alldeles nyss. Jag tyckte att kassarna var lite fler och tyngre än väntat, och det var inte förrän jag packade upp allt som jag insåg att jag glömt ändra enheten när jag beställde morötter. Istället för att beställa 5 enstaka morötter har jag beställt 5 KILO morötter. Jag står alltså här med 45 morötter. Sedan upptäckte jag att jag hade gjort samma misstag med bananerna - 3 KILO istället för 3 bananer. Jag fick 22 bananer totalt.Väntar på leverans från mataffären. Den ska komma mellan 20-21. Kl 19 fick jag ett sms där det stod att det hade blivit problem med betalningen (vilket är mitt fel, jag råkade skriva i ett gammalt kortnummer) och att jag behöver ringa dem för att lösa det. Jag har nu suttit i telefonkö i 55 minuter utan att komma fram, och nu är vi inne på den timme då maten skulle levereras. Är jätteorolig för att leveransen ska misslyckas på grund av detta och vet inte alls vad jag ska göra. Känns verkligen inte okej att ha så lång väntetid på en telefonlinje som är specifikt dedikerad till den här sortens ärende, som ju är väldigt brådskande! De säger till och med när man ringer att linjen är specifikt till för att lösa sådana här problem just för att de ska kunna lösas fort, men det verkar ju inte hjälpa. Gaaah!
Störigt! Morotskaka och bananbröd är ju å andra sidan rätt gottJa ja nämen det här gick ju bra... Leveransen blev mycket riktigt inställd eftersom jag inte kom fram till kundservice i tid. Den bokades om till idag och kom alldeles nyss. Jag tyckte att kassarna var lite fler och tyngre än väntat, och det var inte förrän jag packade upp allt som jag insåg att jag glömt ändra enheten när jag beställde morötter. Istället för att beställa 5 enstaka morötter har jag beställt 5 KILO morötter. Jag står alltså här med 45 morötter. Sedan upptäckte jag att jag hade gjort samma misstag med bananerna - 3 KILO istället för 3 bananer. Jag fick 22 bananer totalt.
Sambon säger att jag från och med nu är bannad från allt vad onlineshopping heter och jag kan väl eventuellt hålla med om att det är befogat
Ja ja nämen det här gick ju bra... Leveransen blev mycket riktigt inställd eftersom jag inte kom fram till kundservice i tid. Den bokades om till idag och kom alldeles nyss. Jag tyckte att kassarna var lite fler och tyngre än väntat, och det var inte förrän jag packade upp allt som jag insåg att jag glömt ändra enheten när jag beställde morötter. Istället för att beställa 5 enstaka morötter har jag beställt 5 KILO morötter. Jag står alltså här med 45 morötter. Sedan upptäckte jag att jag hade gjort samma misstag med bananerna - 3 KILO istället för 3 bananer. Jag fick 22 bananer totalt.
Sambon säger att jag från och med nu är bannad från allt vad onlineshopping heter och jag kan väl eventuellt hålla med om att det är befogat
Haha! Gillar att vi båda slängde oss på morotskaksknappen med en gång.Bananer är perfekta att frysa in och sen ta fram för att göra smoothie!
Och morotskaka är ju skitgott
Störigt! Morotskaka och bananbröd är ju å andra sidan rätt gott
Precis vad jag sa till sambon också! Det hade kunnat vara så mycket värre, morötter håller ju ändå ett bra tag och bananer kan som sagt både bakas med och frysas in. Tänkte ta med ett gäng av båda delar till stallet också, så det löser sig! Det var mest bara så snöpligt och kändes lite som grädden på moset i denna röriga veckohandlingBananer är perfekta att frysa in och sen ta fram för att göra smoothie!
Och morotskaka är ju skitgott
Haha! Gillar att vi båda slängde oss på morotskaksknappen med en gång.
Helt klart med dig på det!
Jag bor ju i Västra Götaland. Det var hot om 4 minus på natten och 1-2 plus på dagen och blåst. Samt snö en dag. Fast det var visst "bara" 50% risk för det. Hoppas innerligt att det inte att det inte blir av och om det blir så hoppas jag att det är sista rycket. Fast sen kan ju allt hända i april åxå det har ju hänt att det har varit snöstorm. Är så innerligt less på skiten nuVar tvungen att gå in och kika... jag vill flytta!!!!!!!!
Visa bifogad fil 87842
Jag ska betala 410 kr exklusive räntor eller vad det står så jag är inte i någon brådska att deklarera i år, tur är väl det med tanke på hur många som har problemJag lyckas inte skicka in deklarationen, skiten står bara och snurrar
Morotsbröd är också gott!Störigt! Morotskaka och bananbröd är ju å andra sidan rätt gott
Var tvungen att gå in och kika... jag vill flytta!!!!!!!!
Visa bifogad fil 87842
Västernorrland här och kommer skitväder till oss också med start söndagJag bor ju i Västra Götaland. Det var hot om 4 minus på natten och 1-2 plus på dagen och blåst. Samt snö en dag. Fast det var visst "bara" 50% risk för det. Hoppas innerligt att det inte att det inte blir av och om det blir så hoppas jag att det är sista rycket. Fast sen kan ju allt hända i april åxå det har ju hänt att det har varit snöstorm. Är så innerligt less på skiten nu
Det var ju som här uppe då, nästan lite kallare till o medDet var minus sex igår morse och jag bor i sydöstra Småland
Ja det är snorkallt om nätterna just nuDet var ju som här uppe då, nästan lite kallare till o med
Vi har haft flera minusgrader varje morgon i ett par veckor (minst) nu.... Också södra Småland. Börjar bli drygt att skrapa bilen varenda morgon....Det var minus sex igår morse och jag bor i sydöstra Småland
Vi har också haft helt fantastiskt väder i flera dagar, så tråkigt när det tar slutJa det är snorkallt om nätterna just nu
Men det har varit varma dagar som tar slut i helgen verkar det som