Åh nej det var inte alls menat så, jag tyckte bara det var kul om än otippatFörlåt! Ibland liksom glömmer man vad det handlar om! Skärper mig på bumsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej det var inte alls menat så, jag tyckte bara det var kul om än otippatFörlåt! Ibland liksom glömmer man vad det handlar om! Skärper mig på bumsen!
Det kan vara felfri svenska även om det inte passar i en akademisk stilart...Så du menar att det alltså inte är dialektalt utan rent korrekt svenska att säga så? Det skulle vara korrekt svenska att skriva så i någon form av akademisk text?
Mina potatisar får också groddar jättesnabbt...och då ligger de i en gryta i ett mörkt, svalt köksskåp....Att det tagit så lång tid att laga grytan att jag behöver gå och handla potatis och champinjoner för att de jag hade hemma har blivit dåliga - hur potatis som legat i absolut mörker (ej plastpåse) blivit både gröna och med groddar övergår mitt förstånd.
Så nu måste jag släpa mig till affären gack.
Potatisar vet när det är vårAtt det tagit så lång tid att laga grytan att jag behöver gå och handla potatis och champinjoner för att de jag hade hemma har blivit dåliga - hur potatis som legat i absolut mörker (ej plastpåse) blivit både gröna och med groddar övergår mitt förstånd.
Så nu måste jag släpa mig till affären gack.
Min lök har också vårkänslorPotatisar vet när det är vår
Njäää....i så fall har mina potatisar i köksskåpet vårkänslor året om.....Potatisar vet när det är vår
Jag upplever att de sätter groddar betydligt snabbare på våren än hösten i alla fallNjäää....i så fall har mina potatisar i köksskåpet vårkänslor året om.....
Förlåt men jag tänkte nått helt annatMin lök har också vårkänslor
@MJLee har mina löst i kylen i en plastbytta utan lock. Brukar hålla bra.Mina potatisar får också groddar jättesnabbt...och då ligger de i en gryta i ett mörkt, svalt köksskåp....
Ääähhhh jag förstår verkligen att du är besviken!Jobbet hade en resa bokad till Irland i vår. För många ville inte åka så nu blir den aldrig av. Jag är enormt besviken. Hade sett fram emot det sjukt mycket.
Haha! Syftade faktiskt på hederliga rödlökar som jag förvarar i kylen! De har fått gröna små stjälkar, märkte jag häromdagen.Förlåt men jag tänkte nått helt annat
Verkligen störigt!!Jag kan logga in men jag behöver en aktiveringskod för att kunna bekräfta mitt användarkonto…