Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på olika informationer om att skriva på som vittne till fullmakt.

På ett papper från Swedbank som hörde till fullmakten stod det att personnummer skulle fyllas i (vad jag kan se från mallen på deras hemsida om fullmakt, dock kan jag inte minnas att det stod på det pappret som jag skrev på som vittne), men på deras hemsida om frågor kring bevittning av fullmakt så behövdes personnummer inte fyllas i.
Varför kan de inte ha samma information överallt.
 
Stör mig på att folk blir djupt kränkta och provocerade av att jag inte äter sötsaker, snabbmat och sötad mat längre då jag mår avsevärt bättre utan det. Det är ju inte de som handlar och lagar min mat. 🤷‍♀️
 
Folk som inte uppfostrar sina barn till att bete sig ordentligt i affärer. Fick faktiskt säga ifrån till ett gäng ca 10-12-åringar idag för att de var så stökiga, så nu har jag nått en helt ny nivå av surkärring.

Men mest känns det asjobbigt för det är så stressande att behöva åka och handla även när det är lugnt. Sånt här får mig att aldrig vilja visa mig bland människor mer. :(
 
Att det inte går att boka en tid för att skaffa pass till min dotter. Lediga tider först i slutet av maj och en webb som kraschar så fort man försöker boka. I krigstider, kom igen kära myndigheter växla upp!
 
När jag inte får råd att tanke bilen längre får jag börja rida till jobbet. O_o
Nu ska de iaf börja titta på reseavdragen som varit oförändrade sedan 2009! 😳
Jag har som kortast 3,5 mil och som längst 11 mil till jobbet enkel resa. Tankar minst en gång i veckan och kommer snart inte ha råd längre.
Jag gör redan alla ärenden förutom att hämta hö när jag ändå kör till och från jobbet.
 
Jag har som kortast 3,5 mil och som längst 11 mil till jobbet enkel resa. Tankar minst en gång i veckan och kommer snart inte ha råd längre.
Jag gör redan alla ärenden förutom att hämta hö när jag ändå kör till och från jobbet.
Samma här, försöker hinna och komma ihåg allt jag ska göra när jag ändå är ute och kör, fast det gjorde jag iofs redan för det mesta, men nu kommer bilen verkligen stå för det mesta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 567
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp