Äsch.Ta en tung sax eller en rejäl spikJag hittar inte mitt tapetlod!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch.Ta en tung sax eller en rejäl spikJag hittar inte mitt tapetlod!
Provat nån sån här?Jag stör mig på att det är så mycket svårare att trä en synål än det var för 20 år sedan.
Är ju helt störigt att man ska behöva det när det gått utmärkt utan förut...Provat nån sån här?
Nålpåträdare
Hittade detta.Vad är det för skillnad i nuläget? Jag menar, körkorten "blippas" ju också. Till exempel när man hämtar ut paket. Hittills har det känts som att nationell id-kort har man bara behövt bekymra sig över om man INTE har haft körkort. Känns ju märkligt om jag ska behöva bära runt på både körkort och id-kort för att kunna identifiera mig?
Hur är det ens möjligt? Det sista jag behöver under spinning är en pratstund, jag är mer i behov av syrgasFolk som pratar på spinningpass!!!!
För att inte tala om folk som inte kan säga tack eller förlåt Är vanligt hyfs ovanligt idag?Jag stör mig på personer som inte kan säga "lycka till", "grattis" eller "bra jobbat".
Om man ska göra något eller har gjort något och så pratar man om det och de säger ingenting.
Alltså man kan väl säga det för den andras skull även om man inte bryr sig? Det gör inte ont?
Och nej, egentligen ska man väl inte "behöva" den bekräftelsen, men jag tycker det är dåligt hyfs.
Nu menar jag alltså från såna man känner, inte såna där det räcker med en gilla på fb typ.
Hur är det ens möjligt? Det sista jag behöver under spinning är en pratstund, jag är mer i behov av syrgas
Nej precis! Jag har inte en chans att snacka med grannen, jag har alldeles för fullt upp med att överleva!Nu utsätter jag mig inte för dylikt men det är min tanke också. Inte f-n skulle jag slösa syre på att snacka!