Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag aldrig ställt upp på. Att skjutsa sitt eget barn är en sak, men att skjutsa andras nix definitivt inte nu när bränslepriset är så högt.Att vi på något sätt blivit tonårssonens och hans kompisars personliga taxi. Att det ingår skjutsande hit och dit när man har tonårsbarn är väl en sak, men deras kompisars föräldrar kunde köra också någon gång
Ja, det är ju en tid när man verkligen borde sätta sig ner och komma överens om en turordning. För att ALLA kör sina respektive barn är inte heller optimalt egentligen. Bättre då att man pratar ihop sig och turas om!Det hade jag aldrig ställt upp på. Att skjutsa sitt eget barn är en sak, men att skjutsa andras nix definitivt inte nu när bränslepriset är så högt.
Håller med om det.Men! Sidospåret har kanske fortsatt lite för långt här i tråden.
Inte alltid det behöva skjutsas heller. Tonåringen här tar ibland bussen eller cyklar. Finns undantag också orkar inte skriva ner alla då jag inte tyckte det behövdes om när man kan skjutsa andras barn osv.Ja, det är ju en tid när man verkligen borde sätta sig ner och komma överens om en turordning. För att ALLA kör sina respektive barn är inte heller optimalt egentligen. Bättre då att man pratar ihop sig och turas om!
Jag är väldigt intresserad av avel.
Just nu pågår SWBs bruksprov på Strömsholm, dit jag kör på dryga timmen istället för 60 mil till Skåne och hotellboende. I år får publiken vara på plats.
I onsdags morse vaknade jag upp sjukare än vad jag varit på länge.
Jag tycker att jag får tycka lite synd om mig själv. Hade en förhoppning om att bli frisk till idag och kunna se sista dagen, men den infriades dessvärre inte.
Jag hade låtit dem åka med hem men inte skjutsat runt.Det hade jag aldrig ställt upp på. Att skjutsa sitt eget barn är en sak, men att skjutsa andras nix definitivt inte nu när bränslepriset är så högt.
Ska de ändå åt någorlunda samma håll, så är bränslepriset ett ickeproblem..Det hade jag aldrig ställt upp på. Att skjutsa sitt eget barn är en sak, men att skjutsa andras nix definitivt inte nu när bränslepriset är så högt.
Du är inte ensam, jobbat för mycket den här veckan och nu ligger jag pall. Försökt göra mindre grejer, men blir så himla yr.Stör mig på att min efterlängtade sovmorgon inte blev någon sovmorgon när yngsta tyckte det var dags att vakna 6:15
Vi kom precis hem efter hans träning och jag borde börja med maten men ENERGIN är borta.
Jag vill ju ut i solen och hitta på roligheter, inte fastna i soffan
Längtar lite bittert efter den energin som fanns innan barn och utmattning.
(Ilandsproblem, jag VET att jag är lyckligt lottad. Jag har det bra. Men ibland sörjer jag orken som försvann)
Kan tilläggas med tanke på inlägget om att skjutsa barnen, att lokaltrafiken här är en jäkla katastrof, så vid den tiden går det inga bussar överhuvudtaget
Men nytt bank-id kan man ju fixa genom internetbanken?Har fått hem en ny mobil. Ska fixa bank-ID som behövs till i stort sett allt. Då måste jag tydligen ha pass eller nationellt-ID? Har varken eller eftersom jag så sällan reser. Dessutom är min banks kundtjänst inte öppen på helger. Så jävla störande.
Ja.. acceptansen är så viktig. Och kunna se allt som fortfarande fungerar, allt som faktiskt är bra. Och allt som faktiskt blir bättre .Du är inte ensam, jobbat för mycket den här veckan och nu ligger jag pall. Försökt göra mindre grejer, men blir så himla yr.
Det är verkligen en sorg att behöva acceptera att man inte kan göra det man alltid gjort innan det tog stopp.