Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju den BÄSTA biten....Folk som lämnar yogapasset under slutavslappningen.
Det är ju den BÄSTA biten....
Tänk vad sorgligt att vara så stressad att man inte kan ligga kvar och fullfölja avslappningen....Ja!! Jag somnar ju nästan, tills nån börjar bröta och packa ihop
Men nytt bank-id kan man ju fixa genom internetbanken?
Sedan när då?Nej nu ska det krånglas, scannas pass och grejer. Helt makalöst.
Det måste vara ganska nytt?Nej nu ska det krånglas, scannas pass och grejer. Helt makalöst.
Ja, jag ser inget sådant alls hos min internetbank i alla fall.Det måste vara ganska nytt?
Jag kunde skaffa bank-ID som bara gick att använda till bankens egen app och swish genom internetbanken. Sen behövde jag passet för att utöka användningen så att det går att använda på 1177, FK, skatteverket osvJa, jag ser inget sådant alls hos min internetbank i alla fall.
Det måste vara ganska nytt?
Jag har också Swedbank (eller Sparbanken Skåne), men jag HAR en fungerande bankdosa så det kanske är det som är grejen? Rätt nyligen utökade jag så att jag kunde lägga till nya betalningsmottagare via bank-id, men jag minns inte hur jag gjorde. Förmodligen använde jag väl min dosa då?Verkar vara ganska nytt, Swedbank. Det skulle fotas och blippas och det ena å det andra. Skrev om det i någon tråd förut, det var mäkta enerverande minst sagt. Ingen trodde på mig då heller .
Just ja, det var om man inte hade en fungerande bankdosa längre! När man skulle lägga till en ny betalningsmottagare, det var rena karusellen.
Ja men det är ju det jag försöker göra?Men nytt bank-id kan man ju fixa genom internetbanken?
Jo, fast allt det som du skriver om har aldrig krävts när jag har skaffat nytt bank-id via internetbanken. Men då har jag väl haft en fungerande bankdosa, och det är väl förmodligen det som är skillnaden?Ja men det är ju det jag försöker göra?
Det behövde inte jag heller förra gången. Jag använder även min personliga bankdosa. Det går bra på själva banken men inte på bank-ID appen.Jo, fast allt det som du skriver om har aldrig krävts när jag har skaffat nytt bank-id via internetbanken. Men då har jag väl haft en fungerande bankdosa, och det är väl förmodligen det som är skillnaden?
Så mystiskt. Ja, det hade blivit knepigt för jag har vare sig giltigt pass eller ett svenskt ID-kort. Har aldrig tänkt att jag skulle behöva något annat än körkort som legitimation i Sverige....Det behövde inte jag heller förra gången. Jag använder även min personliga bankdosa. Det går bra på själva banken men inte på bank-ID appen.
Dags att skaffa nationellt id-kort snart då för körkort kommer bli ogiltiga som legitimation.Så mystiskt. Ja, det hade blivit knepigt för jag har vare sig giltigt pass eller ett svenskt ID-kort. Har aldrig tänkt att jag skulle behöva något annat än körkort som legitimation i Sverige....