Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det måste vara ganska nytt?

Verkar vara ganska nytt, Swedbank. Det skulle fotas och blippas och det ena å det andra. Skrev om det i någon tråd förut, det var mäkta enerverande minst sagt. Ingen trodde på mig då heller .:down:

Just ja, det var om man inte hade en fungerande bankdosa längre! När man skulle lägga till en ny betalningsmottagare, det var rena karusellen.
 
Verkar vara ganska nytt, Swedbank. Det skulle fotas och blippas och det ena å det andra. Skrev om det i någon tråd förut, det var mäkta enerverande minst sagt. Ingen trodde på mig då heller .:down:

Just ja, det var om man inte hade en fungerande bankdosa längre! När man skulle lägga till en ny betalningsmottagare, det var rena karusellen.
Jag har också Swedbank (eller Sparbanken Skåne), men jag HAR en fungerande bankdosa så det kanske är det som är grejen? Rätt nyligen utökade jag så att jag kunde lägga till nya betalningsmottagare via bank-id, men jag minns inte hur jag gjorde. Förmodligen använde jag väl min dosa då?
 
Jo, fast allt det som du skriver om har aldrig krävts när jag har skaffat nytt bank-id via internetbanken. Men då har jag väl haft en fungerande bankdosa, och det är väl förmodligen det som är skillnaden?
Det behövde inte jag heller förra gången. Jag använder även min personliga bankdosa. Det går bra på själva banken men inte på bank-ID appen.
 

Bifogade filer

  • IMG_20220305_160423.webp
    IMG_20220305_160423.webp
    40,2 KB · Visningar: 39
Stör mig på att jag lyckades dra igenom en ståltråd genom hela mittendelen av lillfingret och rätt så djupt, som att jag hade sytt ett stygn, det jag stör mig mest på var hur äckligt det var när jag såg hur ståltråden åkte in genom fingret. In så hårt och djupt att den fastnade och jag fick dra ut den :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 560
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp