Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halsguckbilder?Jag stör mig på att de vidriga halsguckbilderna är tillbaka i Bukereklamen. Så himla äckligt.
Inga "halsguckbilder" här heller. Dock en massa konstig reklam om mirakelkurer mot rynkor.... (Nä, det är inget jag brukar googla på.)Halsguckbilder?
Jag har typ bara från hallon och bonprix
Lol. Såg nu när jag tänkte svara på mailet att hen hade skrivit att dom trodde det skulle fungera from 1 juli. Varför ens lägga upp "Nu kan ni betala med efaktura" i mars?Stör mig på att jag inte fått efaktura på min hyra än.
Anmälde mig i februari!. Tog kontakt och fick info om att det skulle inte börja gälla förrän i juni. Juni är här och visst jag har fått någon typ av dokument till min bank.Taggade med autogiro.. Men inga efakturor. (och ingen autogiro dragen heller, som jag trodde dom lyckats med först).
Blir att återkoppla och säga att det inte fungerar som det skulle. Gör om, gör rätt.
Visa bifogad fil 72762
Det här. För två pocketböcker och en dvdbox.
Annat mot när jag beställde med Instabix och hade bara lite kartong i ena sidan där dom satt alla adresslappar mm. Resten var förpackningen till varan jag beställt. (för närmare 1000 kr).
Samma här. Jag trodde dom var "utdöda" då jag inte sett några på flera år. Var en smärre chock när jag öppnade paketet.Jag absolut HATAR sådana där peanuts De smiter iväg ÖVERALLT!
Post Nord är lustiga, jag fick avisering på mobilen idag att "mitt paket var på väg", problemet är bara att jag inte har beställt någotAlltså PostNord.
Plingade precis på dörren - med hemleverans av ett paket, ett paket jag själv postade i förrgår..... mycket förvirrande.
Adresslappen till mottagaren har ramlat av så min adress syns under (därav leveransen). Jag skickar om paketet idag, men undra vad som händer med "spök-paketet" nu? Mottagaren är aviserad att paket är på väg och även i appen är paketet på väg. Men nu när paketet vänt och landat hos mig, får mottagaren bara en ensam adresslapp då tro?
Det är någon som skickat en hemlig present till dig.Post Nord är lustiga, jag fick avisering på mobilen idag att "mitt paket var på väg", problemet är bara att jag inte har beställt något
Det lär visa sigDet är någon som skickat en hemlig present till dig.
Kanske inte den present man önskar sig då...Det lär visa sig
Lyckades googla mig fram till att det troligtvis handlar om något från wish, shein eller amazon. :confused1:
Nej tror inte detKanske inte den present man önskar sig då...
Det hade varit så bra! Vill åka till Japan men kommer aldrig hända när det är så långt bortPratat länge med min kompis som flyttat till Japan. Herregud vad jag saknar honom!
Jag stör mig alltså på att inte Japan ligger där Öland ligger. (Har 30 HP geografi, så jag fattar varför, men ändå..)
Jag hade chansen att åka gratis dit för några år sedan med universitetet, men var flygrädd då så stannade hemma.. Ångrar det nu när jag inte är flygrädd längre.Det hade varit så bra! Vill åka till Japan men kommer aldrig hända när det är så långt bort