Japp, friesern skulle föreställa en avkomma till honom. Den skulle vara en av världens snabbaste. Skrattade rätt gottEclipse xx?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, friesern skulle föreställa en avkomma till honom. Den skulle vara en av världens snabbaste. Skrattade rätt gottEclipse xx?
Serien Outlander? Vad har jag missat nu? Eller är det något som händer i nån av böckerna? Kan inte minnas att någon häst haft ett namn alls men har inte fått tummen ur och läst böckerna heller.Det bästa var i outlander när en frieser skulle föreställa en avkomma till Eqlipse
Serien. När dom är i USA. Kommer inte ihåg vad han heter snubben med hästen. Men han hade väl bl a affärer med Steven Bonnet osv.Serien Outlander? Vad har jag missat nu? Eller är det något som händer i nån av böckerna? Kan inte minnas att någon häst haft ett namn alls men har inte fått tummen ur och läst böckerna heller.
I böckerna beskrivs den som en frieser.Serien. När dom är i USA. Kommer inte ihåg vad han heter snubben med hästen. Men han hade väl bl a affärer med Steven Bonnet osv.
Där ser man. Ännu en sån där hästgrej som jag inte kan låta bli att störa mej på.I böckerna beskrivs den som en frieser.
Åfan. Det har jag lyckats missa helt och hålletSerien. När dom är i USA. Kommer inte ihåg vad han heter snubben med hästen. Men han hade väl bl a affärer med Steven Bonnet osv.
Vad innebär det?
Jag glömmer typ lika fort som jag ser. Men såna störande grejer är omöjliga att glömmaÅfan. Det har jag lyckats missa helt och hållet
För mig är det så fruktansvärt komiskt att de har en sådan grupp på Facebook.Det jag såg och kunde utläsa av svamlet där, var att det är en grupp för folk som tror sig bli "targeted" och spionerade på av myndigheter(?) och dyl. via bl.a. elektronik.
D.v.s. en salig blandning av paranoida och konspirationsfanatiker.
Sen finns ju ”The flat earth Society” som har medlemmar ”around the globe”.För mig är det så fruktansvärt komiskt att de har en sådan grupp på Facebook.
Fast det där är väl ändå ett skämt (från deras håll alltså)?Sen finns ju ”The flat earth Society” som har medlemmar ”around the globe”.
Jo fast tror det finns en flat earth society?Fast det där är väl ändå ett skämt (från deras håll alltså)?
Absolut, men jag menar att de som gjort det skämtat när de skrivit 'around the globe'? Jag har ingen aning, bara antog att de inte var så dumma, men så har jag en historia av att överskatta människors intelligensJo fast tror det finns en flat earth society?
Där ser man. Ännu en sån där hästgrej som jag inte kan låta bli att störa mej på.
Har inte läst böckerna än.
Audi?Att min bil leker swimmingpool igen.
Audi?
För mig är det så fruktansvärt komiskt att de har en sådan grupp på Facebook.