Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste singeljävlarSnigeljävlar som käkar upp mina fina blommor
(herregud, jag skrev faktiskt singeljävlar av misstag först men fick gå in och ändra )
Jag stör mig på folk som använder psykiska diagnoser som skällsord.Stör mig på schizofrena troll som skräpar ned etern när de festar med sig själva.
Jag lever ned en person som gör gropar i smörpaket Har tom övervägt att ha ett eget paketMin pojkvän åt mackor här igår han gjorde en stor grop i smöret...
Jag stör mig på folk som använder psykiska diagnoser som skällsord.
Fast schizofreni har ju ingenting med multipla personligheter att göra.Ok, nu var det inte ett skällsord, utan för att belysa det faktum att en person uppträder med 2 eller fler åtskilda personligheter, vilket blir långt att skriva. Men simulerat schizofren kunde varit bättre. Dessutom är väl schizofreni en psykiatrisk diagnos.
Men fy va elakt!Att folk ska ha åsikter om varför jag tar en paus i mina studier, har en högskoleexamen på 120hp och avvaktar med sista C-kursen för en kandidatexamen. Ändå kommer det ord som "ja, det var väl på tiden att du hoppade av", "du kommer aldrig få jobb innan du är klar", "man ska inte plugga på högskolan när man har småbarn", "bra att du tänker på barnen", "ja, jag sa ju att det skulle bli för tufft".
Jag har ca 150 högskolepoäng (3 års studier) så det var inte ett lätt val att pausa nu, men ibland kommer livet emellan rejält så varför vara så nedlåtande och elak?
Det är smidigt, då kan man få rabattSminkfläckar på nya kläder (som provats) i klädaffärer
Nämen fy! Jag betalar hellre fullpris för en ren tröja än får med mig nån annans äckliga sminkrester hem!Det är smidigt, då kan man få rabatt