Jodå. Jag hade problem med att jag inte kunde logga in. Kontaktade kundtjänst upprepade gånger angående detta utan framgång och försökte sedan istället avsluta min prenumeration för trots att det inte gick att logga in så fortsatte de såklart att dra pengar varje månad ändå. Jag trodde någon gång där i månad tre att prenumerationen hade avslutats men de fortsatte att dra pengar ändå. Detta pågick i totalt sex månader. De första två månaderna försökte jag få inloggningen fixad, i fyra månader försökte jag säga upp prenumerationen. När jag väl fick tag i en som klarade av att avsluta prenumerationen sa hen "hoppas vi snart får se dig som kund hos oss igen" och jag svarade att det lär ju inte hända. Då frågade hen varför jag inte var nöjd
Tja, sa jag, som jag precis har förklarat för dig så avslutar jag prenumerationen för att jag trots upprepad kontakt med er kundtjänst om att jag inte har kunnat logga in ändå inte har kunnat det för att ni inte har kunnat fixa det och jag har vettigare saker att lägga mina pengar på än att betala för en tjänst som inte fungerar.