Kvinnan som var på samma konferens som jag under veckan. På varenda rast gick hon ut och rökte och kom sedan in och satte sig bredvid mig, stinkandes cigarettrök. Så. Jävla. Vidrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kvinnan som var på samma konferens som jag under veckan. På varenda rast gick hon ut och rökte och kom sedan in och satte sig bredvid mig, stinkandes cigarettrök. Så. Jävla. Vidrigt.
Jag hade nog flyttat mig, just röklukt(cigg) står jag faktiskt inte ut med och anser att jag inte ska b höga det heller. Samma sak med alldeles för mycket parfym.Typ sådär kände jag att göra inför henne live!
Jag blir ju avundsjuk!Och jag tänkte direkt ”Ooh, det låter nice!” Googlade och har skrivit upp på önskelistan, men än finns det ingen plats för det/den.
jag med! hade aldrig hört det innan jag flyttade till västerbotten dockJag tycker att det är världens bästa ord
Definitivt!!Höggravid en vecka över tiden och med världens mancold. Då kan man väl få tycka lite synd om sig själv i alla fall?
Vilket?jag med! hade aldrig hört det innan jag flyttade till västerbotten dock
villhöverVilket?
Aldrigt hört före buke.villhöver
Dam you, nu vill ju jag ha juGalet sugen på chokladpudding, funderar på om jag ska övertala sambon att han också vill ha det och att han är jättesugen på att åka och handla
SorryDam you, nu vill ju jag ha ju