Stör mig på att espressohouse fortfarande har kvar minimi-laddningen på kortet på 300:-...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så irriterande!Har 14 grader om nätterna i lägenheten... Idag, nästan en vecka efter felanmälan, skulle elementen kollas/fixas. Dyker snubben som skulle göra det upp? Nej. Hör han av sig? Nej. Går han att få tag på? Nej. Är det samma snubbe som tar månader på sig att få saker gjorda? Ja. Har jag suttit och väntat i två timmar helt i onödan? Ja.
Ska jag gå till kontoret imorrn och begära att någon annan kommer och fixar elementen? Eh, JA!
Eller hur! Hjälper inte direkt att gå och klaga på honom heller - syrran har försökt förr, det blev lite eld i baken i två dagar typ och så samma visa igen. Lat jävel som borde få sparken.Gud så irriterande!
Dålig stil att varken höra av sig eller dyka upp. Hoppas du får det fixat snart
Jag hoppas du inte betalar full hyra när det är så där.Har 14 grader om nätterna i lägenheten... Idag, nästan en vecka efter felanmälan, skulle elementen kollas/fixas. Dyker snubben som skulle göra det upp? Nej. Hör han av sig? Nej. Går han att få tag på? Nej. Är det samma snubbe som tar månader på sig att få saker gjorda? Ja. Har jag suttit och väntat i två timmar helt i onödan? Ja.
Ska jag gå till kontoret imorrn och begära att någon annan kommer och fixar elementen? Eh, JA!
Nej temperaturen är ett nytt problem (och består problemet ger det tydligen rätt till 100% hyresreducering när tempen är så pass låg). Innan var problemet vägglöss - och där är ytterligare ett störande moment, för jag har rätt till 15% reducering för det men inte en jävel på hyresbolaget vet vem som ska kontaktas om det Men det ska ordnas. Nu vill jag bara kunna flytta in, sova kasst en period medan jag agerar lockbete och se om de fått bort fanskapen eller inte.Jag hoppas du inte betalar full hyra när det är så där.
Håller med om det, otroligt äckligt.Människor som slickar på fingrarna innan de plockar fram ett papper ur en pappersbunt, bläddrar i en tidning eller plockar fram en sedel.
Vidrigt beteende! I Spanien får man avdrag från sina körkortspoäng för det (de har ett poängsystem där) plus att man får böter. Många bränder i Spanien startar just pga fimpar nämligen, och där är dessutom problemet med bränder långt större än här.Jag stör mig något enormt på människor som röker i sina bilar och sen helt sonika slänger ut ciggen genom rutan, utan att släcka den först.
Såg två stycken göra så nu idag när det var mörkt, glöden från ciggen syntes rätt bra i mörkret. Inte undra på att det startar skogsbränder, tror inte direkt de ändrar sitt beteende bara för att det ändrar årstid.
Kan tänka mig detta, tyvärr är polisen ute alltför sällan på vägarna här som det är, men det är en tragisk syn att se.Vidrigt beteende! I Spanien får man avdrag från sina körkortspoäng för det (de har ett poängsystem där) plus att man får böter. Många bränder i Spanien startar just pga fimpar nämligen, och där är dessutom problemet med bränder långt större än här.
Men JAA!!! Varför gör man så?!Människor som slickar på fingrarna innan de plockar fram ett papper ur en pappersbunt, bläddrar i en tidning eller plockar fram en sedel.