Jag vägrar sätta foten utanför dörren idag...Sorry
Vi har konstaterat att vi tar det en annan dag eftersom ingen av oss orkar åka till affären. Tror jag, om inte suget tar över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vägrar sätta foten utanför dörren idag...Sorry
Vi har konstaterat att vi tar det en annan dag eftersom ingen av oss orkar åka till affären. Tror jag, om inte suget tar över
Höggravid en vecka över tiden och med världens mancold. Då kan man väl få tycka lite synd om sig själv i alla fall?
Fy fan!det kan man absolut.
alltsåå - tänk vilken jäkla mardröm att typ åka på en magsjuka, eller influensa, och så sätter det igång! man kan ju inte riktigt "vänta tills man mår bättre".
Jag också.Jag vägrar sätta foten utanför dörren idag...
Ja, varför gör man så?!Att jag inte kan hålla mig ifrån att läsa saker jag vet att jag ändå bara kommer må dåligt av.
Det kan man inte.Hur tar man bort inlägg här?
Outlander och Game of thrones är ju braJag stör mig ofantligt mycket på "jag vill ha tips på serier!" Och svaren som kommer är ALLTID samma och alltid är det dåliga serier men personerna tycker de är bra!!! Outlander! Black mirror! Ahs! The hundred! Game of thrones! Alla kassa mainstreamserier du kan komma på! "Se den den e asbra"
Fyfaaan. Och att folk gillar poddar där två blåsta personer bara sitter och flabbar eller tjötar om vad de personligen tkr om något. FyfaAaAN
Outlander och Game of thrones är ju bra
Tycker jag alla fall men alla tycker olika
Vad gillar du för serier?
Poddarna håller jag med om, vill ha något givande och intelligent att lyssna på.
X-files och Twin peaks är bra, det håller jag med om. Star trek funkar det också.Jag har ju problem med det där. Jag hittar inget bra nog riktigt.. De jag gillar är äldre, kan inte se om dem ännu en gång haha. X-files, twin peaks och flera av star trek, firefly, arrested development bla. Inte för att de alltid är topptopp men en generell standard håller de sig till. Gillade iofs första säsongen av westworld väldigt mycket! Enda nya serien jag accepterat haha. Den hade dock en del fel ändå jag e dum med sånt här..