Att jag måste pilla med något konstant. Skaka på benen och greja med naglarna. Det är som en bedrift i sig att sitta eller ligga helt still
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att jag stör mig på att media har sådan enorm uppmärksamhet på förintelsen.
Jag menar - det är ju orhört viktigt att hålla det aktuellt och inte glömma. Men samtidigt så är livet nu så fullt av tragik och elände att jag får lite svårt att orka med förintelsen också. Slå mig.
Åh, fy fan vad kallt.Jag stör mig på att jag har varit så duktig på att plugga idag att jag glömde se Prix d'amerique! Vad fan.
Sen stör jag mig på att det är -27,2 ute och temperaturen faller fortfarande.
Jag stör mig på att jag har varit så duktig på att plugga idag att jag glömde se Prix d'amerique! Vad fan.
Sen stör jag mig på att det är -27,2 ute och temperaturen faller fortfarande.
-27,7 nu, gick ut för att kolla om hästarna frös dom verkar klara sig, ska kolla en gång till när jag nattar dom, få se om halvblodet ska få ett till täcke
Fy, den kylan kan jag inte ens föreställa mig! Det är typ -2° här och jag tycker det är iskallt... typ "jag vägrar gå ut"-kallt.
Klok pappa !Att barnens pappa har tittat på Harry potter med dem. Mycket mardrömmar och funderingar nu. Och jag har aldrig hört någon av dem nämna det innan knappt, så jag tror inte att de har tjatat.
Hur gamla barnen är? 4 och 7
Har ni sagt till hyresvärden? Misstänker starkt att hyresvärden INTE uppskattar rökning inne/i trappuppgången.Grannarna som flyttat in två trappor ner.
För det första röker de inne i lägenheten och eftersom ventilationssystemet sitter ihop mellan lägenheterna så kommer röken (eller i alla fall doften) in i våran lägenhet via ventilationssystemet.
För det andra röker de i trappuppgången. Så varje gång en öppnar dörren för att gå in/ut och passerar trappuppgången slås en av en vägg av röklukt
För det tredje började de nyss möblera om i hela lägenheten och har gjort det typ denna tiden senaste veckan. De måste dessutom vara väldigt högljudda för de andra grannarna hör vi aldrig...
(Kanske ska tillägga att jag absolut inte har något alls emot att folk röker, det jag är emot är att grannarna röker just inne när de har en balkong som de mycket hellre får stå och röka på)
Hon tycker det är fel att AG kan vidta åtgärder om hon stjäl och förskingrar från honom? Eller fel att få utbildning om vilka rättigheter hon har till hur processen ska ske, även efter hon gjort något sådant? Eller fel att hon alls ska behöva följa några relgler och ta ansvar för vad hon gör?Min kollega. Hon är så störig! Jag vet inte riktigt vad det är men allt! Allt! Just nu gnäller hon över utbildningen igår, arbetsrätt och rättigheter och skyldigheter. Enligt kollegan var det skrämselpropaganda. Vaddå frågade jag, så upplevde inte jag det. Jo men de hade ju sagt att man inte fick lukta alkohol, inte stjäla och inte fuska med flexen. Jaha Det är väl inget konstigt?
Nej, hyresvärden lär inte acceptera det. De som bodde i våran lägenhet innan oss rökte inne och de blev vräkta för den anledningen, så fortsätter de nya grannarna röka inne lär de inte bli speciellt långvariga.Har ni sagt till hyresvärden? Misstänker starkt att hyresvärden INTE uppskattar rökning inne/i trappuppgången.