Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gasrunkare
WordMänniskor som inte tar ansvar för sina djur utan låter dem hellre lida än ser till att de får rätt vård eller när det inte går längre låter dem slippa mer plågor och avlivas.
Jag tror jag ska ta tillbaka mina ord idag om att det är kallt här
Stör mig på att det är så jäkla kallt!
-13.9 här på morgonen, måste gå till affären idag så blir så illa tvungen att gå ut. Hundfröken här hemma är inte heller så lockad av att gå ut.
Vi har -11 nu, var -16 när sambon gick upp tidigt i morse och -13 när jag gick upp. Galet kallt!Jag tror jag ska ta tillbaka mina ord idag om att det är kallt här
-6° när jag gick upp, runt 07.00. -2° nu och jag tycker fortfarande det är jäkligt kallt
Hehe... det beror nog minst lika mycket på mig. Jag lyssnar alltid på musik i Spotify, så jag ser aldrig musikvideona och har därför noll koll på musikvideosDetta får mig att känna mig gammal
Jösses... ni har det verkligen kallt! Kollade på termometern nu (den riktiga som sitter ute) och den säger -1, men mobilen säger -2, det är ju ingenting jämfört med hos dig...Vi har -11 nu, var -16 när sambon gick upp tidigt i morse och -13 när jag gick upp. Galet kallt!
Har blivit någon köldknäpp nu men det skulle bli mildare igen i helgenJösses... ni har det verkligen kallt! Kollade på termometern nu (den riktiga som sitter ute) och den säger -1, men mobilen säger -2, det är ju ingenting jämfört med hos dig...
Hehe… Här var det -15 imorse, var ner på -18 i köldhålet på väg till jobbet. Tror det ligger runt -15 fortfarande, det blev vinter helt plötsligtVi har -11 nu, var -16 när sambon gick upp tidigt i morse och -13 när jag gick upp. Galet kallt!
Hehe... det beror nog minst lika mycket på mig. Jag lyssnar alltid på musik i Spotify, så jag ser aldrig musikvideona och har därför noll koll på musikvideos
TankevurpaNär Brittan blev pop var nog spotify inte ens påtänkt ännu, det närmaste var nog snarast mtv och napster
Och så tycker man att studenter ska bo i 18kvm där man sover och lagar mat i vardagsrummet :PStör mig på att nästan alla nyproducerade lägenheter/radhus inte har ett eget rum till köket, allting ska vara så yteffektivt och minimalt att köket får bli en vägg i vardagsrummet, ett vardagsrum som oftast också redan är pyttelitet.
Jag vill inte laga mat i vardagsrummet!!