Vilket supersnilleJag stör mig på nuvarande stallägare som så till mig att 'man flyttar alltid ut hästen till sista datumet i månaden och flyttar alltid in till 1a i månaden'.
På allvar. Hon såg över huvud taget inte problemet med detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket supersnilleJag stör mig på nuvarande stallägare som så till mig att 'man flyttar alltid ut hästen till sista datumet i månaden och flyttar alltid in till 1a i månaden'.
Jag stör mig på nuvarande stallägare som så till mig att 'man flyttar alltid ut hästen till sista datumet i månaden och flyttar alltid in till 1a i månaden'.
Jag stör mig på nuvarande stallägare som så till mig att 'man flyttar alltid ut hästen till sista datumet i månaden och flyttar alltid in till 1a i månaden'.
Jag vill!!Stör mig på att nästan alla nyproducerade lägenheter/radhus inte har ett eget rum till köket, allting ska vara så yteffektivt och minimalt att köket får bli en vägg i vardagsrummet, ett vardagsrum som oftast också redan är pyttelitet.
Jag vill inte laga mat i vardagsrummet!!
MTV på den gamla tiden dvs, när de visade musikvideor nästan dygnet runtNär Brittan blev pop var nog spotify inte ens påtänkt ännu, det närmaste var nog snarast mtv och napster
Jobba inte om du mår så dåligt Ta hand om dig!Stör mig på att mitt immunförsvar verkar tagit semester. Dag 8 som sjuk och ser ingen bättring, i måndags kickade en kul bihåleinflammation in också, mitt huvud exploderar varje gång jag rör det. Ringde 1177 som sa att det tyvärr kan sitta i så länge som 10 dagar men att jag borde söka vård på måndag om det inte blivit bättre eftersom jag redan varit sjuk så länge. På lördag ska jag jobba... Så himla spännande
Jag har inte ens sjukdom att skylla påMin hjärna bara "Ja nä.. det blir ju konstigt, inte alla som kan flytta mitt i veckan och så om datumen inte infaller på helg.. hehe, tokigt liksom "
(skyller på sjukdom!! Error i hjärnkontoret )
MTV på den gamla tiden dvs, när de visade musikvideor nästan dygnet runt
Det stör jag mig på, att de aldrig visar musik numera
VH- 1 och framförallt VH-1 Classic där kan man fortfarande få se 80 talets klassiska musikvideosMTV på den gamla tiden dvs, när de visade musikvideor nästan dygnet runt
Det stör jag mig på, att de aldrig visar musik numera
Jo fast de verkar ha övergått till enbart konstiga såporJag visste inte ens att mtv existerade ännu
Jag visste inte ens att mtv existerade ännu
Teen wolf var inte så illa dock, åtminstone till en börjanVH- 1 och framförallt VH-1 Classic där kan man fortfarande få se 80 talets klassiska musikvideos
Jo fast de verkar ha övergått till enbart konstiga såpor
Teen wolf var inte så illa dock, åtminstone till en början
Men den där om fishing eller vad den heter, där man letar upp folk som ljugit om sig själva på nätet - Herregud jag vill inte se en enda sekund av den. Skämskudde direkt.
Teen mom får jag erkänna att jag har sett ett par avsnitt av för länge sen
Sen kommer jag inte på något mer konstiga såpor var en träffande beskrivning
VH-1 har jag inte hört talats om förut! Finns de på nätet?
Ja de håller på och bygger i "min" stadJag stör mig på pratet om att amazon ska öppna lager eller något i sverige, de är ju helt vidriga arbetsgivare bojkottar dem av princip
Eskilstuna, Katrineholm eller Västerås va?Ja de håller på och bygger i "min" stad
Japp, Katrineholm.Eskilstuna, Katrineholm eller Västerås va?
Ett tips, skaffa inte jobb där!
De finns på min TV i alla fallTeen wolf var inte så illa dock, åtminstone till en början
Men den där om fishing eller vad den heter, där man letar upp folk som ljugit om sig själva på nätet - Herregud jag vill inte se en enda sekund av den. Skämskudde direkt.
Teen mom får jag erkänna att jag har sett ett par avsnitt av för länge sen
Sen kommer jag inte på något mer konstiga såpor var en träffande beskrivning
VH-1 har jag inte hört talats om förut! Finns de på nätet?