Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, men !STÖR MIG!!
Red ut hästen barbacka igår. Brukar vara skitsnäll. Men nä, kastar sig runt och sticker. Drar ner huvudet när jag försöker bromsa. Så barbacka, jäklar full fart och mulen i marken. Glömde jag nämna att det var på asfalt? jag trodde döden var nära. (Red sen ut och det gick kalas, något pigg bara).
Idag har jag sjukt ont i både lår och ryggmuskler och det är -13,5grader. Så jag tänkte såhär: vi sparar min stackars kropp och longerar lite på gräset.
Jo tjena.
GALEN. Hon far omkring som en idiot och bockar och hoppar och sliter i linan, till slut "sticker" hon och jag hänger efter bäst jag kan. Till slut så slänger jag mig ner på marken och åker "efter"(hon springer fortfarande i typ en cirkel) en stund tills hon stannar.(det var det alternativet eller släppa, men ej inhägnat område, halvmörkt och bredvid en 70-väg, så det alternativet fanns inte) Jäkla puckohäst. Vi ska på återbesök hos veterinären i måndag, jag misstänker att hon är mycket frisk.
Jag lär ju inte ha mindre ont i kroppen imorgon.
Det går jättebra att skratta, jag kommer kanske göra det själv när jag slutar ha ont exakt överalltFörlåt, men !
Jag hoppas det går bra på återbesöket, jag rekommendera ett varmt skumbad mot träningsvärken, även om jag tycker det brukar vara det näst bästa efter en skrittrunda barbacka.Det går jättebra att skratta, jag kommer kanske göra det själv när jag slutar ha ont exakt överallt
ingen mer barbacka-skritt den här veckan! Det går ju tydligen i ljusets hastighetJag hoppas det går bra på återbesöket, jag rekommendera ett varmt skumbad mot träningsvärken, även om jag tycker det brukar vara det näst bästa efter en skrittrunda barbacka.
STÖR MIG!!
Red ut hästen barbacka igår. Brukar vara skitsnäll. Men nä, kastar sig runt och sticker. Drar ner huvudet när jag försöker bromsa. Så barbacka, jäklar full fart och mulen i marken. Glömde jag nämna att det var på asfalt? jag trodde döden var nära. (Red sen ut och det gick kalas, något pigg bara).
Idag har jag sjukt ont i både lår och ryggmuskler och det är -13,5grader. Så jag tänkte såhär: vi sparar min stackars kropp och longerar lite på gräset.
Jo tjena.
GALEN. Hon far omkring som en idiot och bockar och hoppar och sliter i linan, till slut "sticker" hon och jag hänger efter bäst jag kan. Till slut så slänger jag mig ner på marken och åker "efter"(hon springer fortfarande i typ en cirkel) en stund tills hon stannar.(det var det alternativet eller släppa, men ej inhägnat område, halvmörkt och bredvid en 70-väg, så det alternativet fanns inte) Jäkla puckohäst. Vi ska på återbesök hos veterinären i måndag, jag misstänker att hon är mycket frisk.
Jag lär ju inte ha mindre ont i kroppen imorgon.
Hon brukar mest vara galen när hon är lös, nu verkar det dock ha slagit över fullständigtDin häst är verkligen lite speciell
Voxpop!!När Brittan blev pop var nog spotify inte ens påtänkt ännu, det närmaste var nog snarast mtv och napster
Det är väl huvudsaken!Stör mig på min mamma. Hon kläckte ur sig att hon inte tror på mitt förhållande och nu kan jag inte sluta tänka på det.
JAG tror på mitt förhållande.
Det är väl huvudsaken!
Det förstår jag!Det är det. Men det bet sig fast och vill inte försvinna från mitt huvud..
Att landa?På ett visst flygbolag, som valt att definiera något som faktiskt är deras juridiska skyldighet som en "service", som de sedan tar betalt för. De tar alltså betalt för att göra något som de är juridiskt skyldiga att erbjuda sina kunder.
Att landa?
Att landa?
Stör mig på min mamma. Hon kläckte ur sig att hon inte tror på mitt förhållande och nu kan jag inte sluta tänka på det.
JAG tror på mitt förhållande.