Gillar inte det, men känner igen mig i detJag stör mig på att det tar sån jävla tid att äta långsamt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar inte det, men känner igen mig i detJag stör mig på att det tar sån jävla tid att äta långsamt
Känner igen mig, det kan ta mig två timmar att äta en vanlig middagJag stör mig på att det tar sån jävla tid att äta långsamt
Det är jag glad över att slippa iaf! Måste äta varannan timme så då skulle jag verkligen inte göra annat än att ätaKänner igen mig, det kan ta mig två timmar att äta en vanlig middag
Åh, vad det han som uttalade sig om hur han tyckte att May borde avgå och huruvida det kunde kallas för en kupp? Han var en så stereotyp Tory att jag blev alldeles illamående!Jag står mig på en idiot jag såg på tv som hette Jacob rees mogg eller nåt liknande körigt och gud vilken ärkekonservativ otäck man som bara är några år äldre än jag själv. Också stör jag mig på att jag stör mig. Jag vet ju att uk är ett vidrigt klassamhälle.
Han är fruktansvärd.Åh, vad det han som uttalade sig om hur han tyckte att May borde avgå och huruvida det kunde kallas för en kupp? Han var en så stereotyp Tory att jag blev alldeles illamående!
Det är jag glad över att slippa iaf! Måste äta varannan timme så då skulle jag verkligen inte göra annat än att äta
Ja jag har gjort en gastric bypass nyligen så det blir ofta (och är därför jag äter långsamt, äter gärna snabbare men uj vad dåligt jag mår då). Skittråkigt, får ha larm på telefonen för att ens komma ihåg att äta och svär som en jävla borstbindare varje gång det larmar
Oj, äta varannan timme låter jätteofta, haha nej, det skulle inte bli mycket tid över om du var tvungen att äta varannan timme - två timmar
Jag är rätt slarvig med maten och på lediga dagar har jag lätt för att hoppa över tex lunchen. Med anledning att det är ju så jäkla tråkigt att slösa två timmar på att äta. Då menar jag bara äta, laga maten och städa efter tillkommer utöver de två timmarna..
Undra om man kan slå något rekord i hur sakta man äter?
Inte för att jag har superkoll på vad gastric bypass innebär, men det låter inte som något jättekul. Tror nog de flesta påverkas negativt av att äta för snabbt.Ja jag har gjort en gastric bypass nyligen så det blir ofta (och är därför jag äter långsamt, äter gärna snabbare men uj vad dåligt jag mår då). Skittråkigt, får ha larm på telefonen för att ens komma ihåg att äta och svär som en jävla borstbindare varje gång det larmar
Jag tror du har slagit det rekordet redan, två timmar låter rätt extremt långsamt
Men blä!På att jag har en geting inomhus. I november.
Det gör mig genuint ledsen att se hur du skriver om din bonusdotter. Samma när du skrev om hur dåligt du tycker att hon stavar.På 12 åriga fröken här hemma som istället för att ta ansvar för vad hon gör, beter sig som 10 är yngre och sitter och skriker och gnäller och skyller ifrån sig på alla andra.
På att jag har en geting inomhus. I november.
Jag har slutat fungera på svenska ord. Tappar de hela tiden och får försöka översätta engelska ord till svenska.När jag har ett ord på tungan, men inte riktigt kan komma på vad det är. Då letar min hjärna efter ordet på både svenska och engelska samtidigt och får kortslutning. Slutar med att jag står som ett fån och inte kommer på något alls.
På 12 åriga fröken här hemma som istället för att ta ansvar för vad hon gör, beter sig som 10 är yngre och sitter och skriker och gnäller och skyller ifrån sig på alla andra.