Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får nog gå tillbaka till 60-talet, eller ännu längre, för att rökning skulle vara ofarligt.På gravida mammor som röker. Liksom, vad f-n är inte det väldigt mycket 70/80 tal när man sa att rökning inte var farligt? Idag vet vi ju bättre och det kan väl inte undgått någon att rökning är farligt?!
Iallafall jag kan inte förstå att man utsätter sig själv och sitt barn för den faran . Speciellt barnet som är helt oskyldigt och bara råkar vara ett foster i en rökande mammas mage
Det lät inge vidareJag stör mig på att ingenting jag gör någonsin är bra nog.
Och på att jag för tillfället måste dela tak med en mänska som konstant pikar mig för det. Sover på soffan så kan inte dra mig undan heller.
Får bli några timmars sittande i bilen på nån öde plats ikväll igen.
Men va fan! Be hen dra till varmare trakter.Jag stör mig på att ingenting jag gör någonsin är bra nog.
Och på att jag för tillfället måste dela tak med en mänska som konstant pikar mig för det. Sover på soffan så kan inte dra mig undan heller.
Får bli några timmars sittande i bilen på nån öde plats ikväll igen.
Skulle jag gärna göra om det vore hen som sov på min soffa och inte tvärtom.Men va fan! Be hen dra till varmare trakter.
Åhå.Skulle jag gärna göra om det vore hen som sov på min soffa och inte tvärtom.
Jo, minst sagt. Dagen jag kan flytta tillbaka till min lägenhet kan inte komma snabbt nog.Åhå.
Trist sits.
kopierar den...en situation som verkar hopplös att hitta en lösning på
Det suger när det blir så. Så hopplöstkopierar den...