Det går troll i min att göra-lista, stryker en punkt och lägger till tre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog mig som tur "bara" 45 min men ändå. Värst var nästan att jag o princip direkt hade lyckats köpa biljetterna men sajten krascha när jag väntade på att köpet skulle kontrolleras mot min bank..Håller med om det. Sambon har ägnat hela förmiddagen åt att försöka få tag i Rammsteinbiljetter, gick till slut men det tog evigheter
Dag tre som rökfri. Har "lite" kort stubin nu.
Jag stör på att jag har ont i munnen efter att varit hos tandhygienistenStör mig på att jag måste boka tandläkartid. Jag hatar att gå till tandläkaren!
Här finns inget snus.Jag sa åt särbon att skärper du dig inte får du börja röka igen! Han lyckades faktiskt sluta till slut med en kombination av snus och nikotintuggummi (han har slutat med snuset också)
Här finns inget snus.
Här finns inget snus.
Han smet iväg till jobbet i morse istället för att ha home office Men nu börjar jag bli lite snällare!
Din partner och övrig omgivning har mina sympatier
Adlibris leveranstider
Samma hände för makenTog mig som tur "bara" 45 min men ändå. Värst var nästan att jag o princip direkt hade lyckats köpa biljetterna men sajten krascha när jag väntade på att köpet skulle kontrolleras mot min bank..
Helt sjukt dåligt. Jag är jävligt glad att jag fick vad jag ville ha plus lyckades fixa sittplatser till morsan också. Det är liksom en sak att biljetterna säljs slut fort, men sajten borde palla trycket..Samma hände för maken
Stör mig på att vi hade bra sittplatsbiljetter då, men efter kraschen så lyckades han "bara" få tag i ståplats-biljetter nere på plan.
Jag har fått tre olika uppgifter om leveranstid från de så de kan gå och dränka sig ändå Fast inte förrän alla böcker är levererade