Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukade gilla AdLibris. Tills jag fick kännedom om deras anställningsvillkor.Jag har fått tre olika uppgifter om leveranstid från de så de kan gå och dränka sig ändå Fast inte förrän alla böcker är levererade
Ännu störigare!Jag brukade gilla AdLibris. Tills jag fick kännedom om deras anställningsvillkor.
De anställer nyanlända som de får bidrag för. När bidraget tar slut får personerna gå.
Deet finns en anledning till att de är billiga. Lönerna betalas med skattepengar (subventioner) Plus att folki får börja som praktikanter. Dvs helt utan lön.
Jag brukade gilla AdLibris. Tills jag fick kännedom om deras anställningsvillkor.
De anställer nyanlända som de får bidrag för. När bidraget tar slut får personerna gå.
Deet finns en anledning till att de är billiga. Lönerna betalas med skattepengar (subventioner) Plus att folki får börja som praktikanter. Dvs helt utan lön.
Sist någon gjorde det slängde jag helt enkelt ut det ur torkskåpet och skrev varför på infonätet.Idag stör jag mig litet på hurtiga arbetskamrater som springer, eller cyklar flera mil, till jobbet... och hänger sina genomsvettiga och lindrigt rena kläder i torkskåpet så att hela omklädningsrummet luktar rejält äcklig gympasko.
Jag brukade gilla AdLibris. Tills jag fick kännedom om deras anställningsvillkor.
Jag stör mig ofantligt mkt på de lokala 'sadelexperterna' (passar ut och säljer sadlar) som medvetet passar in för smala sadlar (de flesta i prestige-storlekar 32-33) och sedan 'paddar upp' fronten massor (front raiser/trapeziumpad + fårskinn eller tjock memoryfoam, eller båda). Detta för att 'så ska man göra', 'så gör alla proffsen' och 'lutar sadeln bakåt får du snyggare sits'.
grrrrr
(ja, de hästar som haft sina 'utpassade' sadlar därifrån ett tag har alla djupa hål vid manken)
(de påstår också att hästen inte påverkas av att sadeln lutar bakåt)
Usch, jag fick en sån för några år sedan. Jag kör normalt sett aldrig för fort (utan snarare tvärtom) så det var lite av en chock. Den STORA chocken var att jag såg ut som en galen tant med underbett och stirrig blick som helt säkert SIKTADE på små barn och försökte köra på dem på bilden.