Sv: Stora snacktråden TVÅ
Vilken storlek?
Vilken storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isak var också så när han var mindre. Vi kom aldrig på någon direkt lösning utan det gav sig av sig själv i takt med att han blev äldre. Nu är det länge sedan han kräktes något alls. Sist han gjorde det så hade han feber också, så det var nog orsaken den gången.Länge sedan jag var inne på föräldraforumet.
Norpet växer och blir stor. Men nu är han rätt normal. 20 månader är han 88cm och väger drygt 15kg. Börjar bli mindre med kläder i byrån. Rensar bort sådant som blivit för trångt och har bert syster med barn att kolla om hon har något kvar i strl 92.
Någon mer som har åksjukt barn? Jag har fått tvätta klädseln till bilstolen två ggr på drygt en vecka. Inte klagar han utan spyr bara rakt ut den lille stackaren. Igår skulle jag till ett spinneri och köpa ullgarn för att göra gristofflor och resan tog en timme. Parkerade på McDonalds i närheten av spinneriet för att proviantera lite och jäklar vad han kräktes då. Bara att byta kläder. Men den här gången ställde jag honom inte i en hundskit som jag gjorde förra gången vid klädbyte i samma situation.
Någon mer som har åksjukt barn? Jag har fått tvätta klädseln till bilstolen två ggr på drygt en vecka. Inte klagar han utan spyr bara rakt ut den lille stackaren. Igår skulle jag till ett spinneri och köpa ullgarn för att göra gristofflor och resan tog en timme. Parkerade på McDonalds i närheten av spinneriet för att proviantera lite och jäklar vad han kräktes då. Bara att byta kläder. Men den här gången ställde jag honom inte i en hundskit som jag gjorde förra gången vid klädbyte i samma situation.