Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det där stabiliserar sig ju rätt snabbt ändå. I alla fall om man ammar relativt länge.
Det låter väl som en jättebra lösning, så länge du orkar om dagarna är det väl bara att köra på vidare med nattamning
Tinywiny: nej Moa får inte heller gå omkring med sånt i munnen
kl
Nu har jag pratat med hälsocentralen, hon var supersjysst och flyttade runt lite så jag fick komma redan idag! Inte ett ord om att jag var "för ung" eller så.
Så, 13.30 gäller det. Och jag fick en kvinnlig läkare, skönt!
Min bebis är fyra månader och jag fick väcka honom i morse för att brösten var så sprängfyllda. Det har varit så kanske en vecka nu...
Det beror ju på vad som är snabbt och vad som är länge. Jag hade för mycket mjölk (dvs fyllda inlägg) över halva tiden jag ammade, lite drygt fem månader. På slutet tog mjölken däremot slut så jag hade hellre fördelat mjölken bättre och ammat längre än 11 månader om jag fått välja.
Vi syskon har faktiskt pratat om att ta ett test och kolla om vi har samma cancergen som mamma dog av. Då kan vi ju kolla oss oftare om det skulle bryta ut. Men samtidigt, vill man veta om sin framtida ev dödsdom? dilemma.
Tinywiny: nej Moa får inte heller gå omkring med sånt i munnen