Sv: Stora Snacktråden tre
Tack Tio små
Haller alla mina tummar for dig.
Tack Tio små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haller alla mina tummar for dig.
Det måste varit fruktansvärt kämpigt. Jag kan bara tänka mig vilka utsättningssymptom du måste haft
TinyWiny skrev:Ja jag kan tänka mig att du som har fått kämpa så så är det klart att hon är guld värd
Ja jag är glad att jag har mina barn. Utan dem så hade jag nog gett upp när det var som kämpigast innan jag fick någon smärtlindring. Nu tar det smärttopparna så att jag åtminstone kan tänka lite ibland och kan göra något med mitt liv mer än vanka mellan sängen, toan och köket.
Det är ju så att man har ju bara två val, ge upp eller fortsätta kämpa och även om det är tufft så är ju valet oftast enkelt. Man kan ju inte bara ligga och vänta på döden precis...
TinyWiny skrev:Vad skönt att du inte behöver mer. Jag fick prova tryptizol en gång men det damp jag bara av så det fungerade inte så bra. Det är det som har varit problemet med att jag har fått så mycket biverkningar så jag har inte ens märkt om jag har blivit bättre för jag har blivit liggande av biverkningarna.
Jag är glad att jag kan rida (eller åka häst egentligen) för det gör att kroppen rörs igenom och jag blir mindre stel och blir jag mindre stel så får jag ju också mindre ont.
TinyWiny skrev:Ja man får ju tro på det för annars hade man ju kämpat förgäves och det vore ju snopet
Jag hade faktiskt inte några allvarliga utsättningssymptom av Lyrican, jag fick heller inte dessa biverkningar som många talade om. Däremot glömde jag bort vanliga ord. Tryptizol fungerar jättebra på mina nervsmärtor som mer är kraftiga myrkryp i hela kroppen nu för tiden inkl nervsmärtor i skov. Det är ju det som är så jäkla svårt med nervsmärtor ( att lindra ) för mig har det också varit uteslutande oxynorm och oxycontin som fungerat öht.
Nej det är ju så. Vissa dagar är det så mycket tyngre dock att se dom där valen. Då får man tillåta sig att ha en dålig jävla skitdag, det är helt okej att ha det.
Fungerar simning/bad för dig? Det finns ju massor av superbra vattenaktiviteter. Jag har tränat i vatten sedan operationen, först som sängliggande och nedsänkt med hiss i vattnet...
Ja men visst är det så. Mår du bättre av värme? Jag kom på mig själv med att inte behöva använda mediciner nästan alls när vi var i Thailand så för mig är det mycket värre på höst/vinter.
Jag vet att en bukefalist har opererat bort skinn på magen med otroligt fint resultat . Tror det finns en tråd om det. Hon är inte så aktiv längre.nu