Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Skickar vänförfrågan! Alla är vi lost i början, det är bara att fråga här om du undrar något! :)

Ces: Håller med :crazy: Och när man väl får tag på en så går det inte att förlänga för då har de inte loggat in på en vecka... Har samma problem med hovslagare.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är det lättare att få tag på sadelmakare tros? (allmän fråga)

Isåfall tror jag får gå ner ett par steg i min jobbutveckling och bli ridinstruktör istället för sadelmakare i mitt ridcenter. Att vänta i veckor innan man får ridinstruktör är hopplöst. >.<

Nackdelen är sen att ju mer boxar man har, desto fler ridinstruktörer behöver man, och likförbannat blir fast med att leta folk. suck.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Njae jag vet inte. Jag funderar på att bli hovslagare på mitt ridcenter, har santox här på buke som sadelmakare så jag behöver egentligen inte vara det. Och man betalar ju ändå till sig själv :p Det blir ju sjukt dyrt med tillfällig arbetskraft...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har försökt med att anmäla mina egna men kan inte hitta tävlingarna ändå? :s
Färdighetsgränserna är för
hopp: 98.20% och 196.50%
dressyr: 115.60% och 231.10%
Fält: 95.00% och 190.00%

Är det för högt?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det är nog för högt om de inte startar. Testa att sänka dem rejält, du får ha lite tålamod innan du höjer igen, och höj då bara lite i taget. Det är ett projekt :p

Ces: :rofl: Skaffa på en gång! ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Nu har även jag återvänt till Howrse :banana: Minns inte mitt gamla nick, så har skapat ett nytt... Får se hur länge det är kul denna gången :angel:
Kommer garanterat ställa mssa dumma frågor här :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sänkte ner alla nu men kan inte hitta dom i alla fall. Aja skit samma dom kommer väl igång för eller senare.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag hittade, har anmält några hästar :)

Gör såhär om du vill hitta tävlingarna: Leta fram en häst som har rätt färdigheter för tävlingen, t.ex. för terränghoppningen så behöver du en häst som har mellan 57,40 och 114,70 i uthållighet. När du kommer till listan med tävlingar så bläddra längst ner, där kan du söka på tävlingar från ett visst ridcenter, skriv in namnet på ditt ridcenter. Då visas din tävling. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

haha, smart!

Heter Singer alla som vill får gärna lägga till mig :) Annars kommer jag säkert leta upp massa bukare att lägga till när målen kommer dit ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh tack!

Jo det var det jag gjorde med, men hittade ändå inte. Men måste ha haft en häst med fel färdigheter, får nog kolla lite nogrannare nästa gång ;) Edit: Nu gick det, tack!

Nu ska jag ta mig ett glas vin, för det får man klockan nästan 17 en söndag va? :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Gå in på Socialt nätverk --> Mina vänner --> Lägg till en vän och sök på namnet där :)

Pride: Lägger till dig! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

toppen :) Har accepterat dig och zasso :D

---

Lite kul, för jag spelade för kanske två år sen, några månader. Och det märks verkligen hur indragen man blir snabbt i spelet. Målen till exempel är ju jätteroliga att jobba mot :bump: Och de är mycket generösare med att ge bort hästar nu än de var då, har redan 5, snart 6, hästar :p (Och bara en är egenuppfödd!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp