Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kan tipsa dig om att köpa 25st spillning i butiken (150e), göra 1 gödsel, och sälj det i butiken (du får 190e). Det blir ett par tråkiga omgångar, men det kan hjälpa dig lite med ekonomin :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ok tack för tipset! Kan man inte göra gödsel av sina egna hästars spillning :confused:

kl


Jag är korkad, en häst dog pga låg energi och jag återupplivade den med Pandoras Ask och sen gjorde jag samma misstag igen så den hamnade på 6% energi. *dum* Få se om den lever i morgon.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hehe, jag gjorde gödsel tills spelet sa att dagsgränsen är uppfylld. :angel: Har nu 2162 equus, ska väl räcka ett par dagar.

Edit: Såg nu att man kan "köpa" equus med pass eller diamanter så då kanske jag slipper göra mer gödsel. :D Har några diamanter och pass. :P
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Hehe, jo jag njuter av min duktiga hörning :D

Linda- Hur lyckas du döda din häst? Lägg den innan kl.22, ha minst 20 i energi och bädda ner den. Tänk på att bädda ner den i boxen om det är för kallt :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Fast om man köper equus med pass eller diamanter går det väl bara till uppfödarreserven? Tror inte man kan köpa equus till ridcenterreserven?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jaha, se där:p

Knapp

Får man poseidons fjäll om man sätter på poseidons sadel, träns och hästskor löst på en häst? Tycker jag läst det någonstans för längesedan, men har inte velat prova än.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om du har köpt ängar så bör du passa på att odla vete direkt den 22a, om du använder gödsel (bästa sorten) så hinner du få ut två omgångar vete på en sommar och det ger mest equus till ridcentret. :)
Har du inte börjat odla något ännu denna vår så är mitt tips att du väntar helt med att odla till sommaren, vete är det som ger allra mest equus så det är bäst att prioritera två omgångar vete varje sommar. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja det ska du få oavsett om du ger paket eller lösa delar, har för mig att jag faktiskt provat och sett att det stämmer. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

+ Nizhoni

Jaha, men då fattar jag inte varför jag inte använder alla mina lösa delar jag har liggandes:p Får väl börja med det, slipper jag jaga poseidonpaket på ett tag också.

Knapp

Någon som har lust att hjälpa mig med passköp? Reservera isf pållar till mig för 1945000 :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Jag har skapat 3 tävlingar nu på mitt ridcenter (hopp, dressyr och fält). Men dom startar ju inte? Kan i alla fall inte anmäla några hästar? Och det är flera dagar sen jag gjorde dom men de har inte gått en enda gång.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Jag har precis registrerat mig idag och fick en belöning nyss i form av en tränad häst. Jag som bara skulle ha connemaror fick en fin frieser som kanske kommer få vara kvar .. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har du kollat vilken färdighetsgräns tävlingarna har? Sen kan du söka på ditt ridcenters namn och så anmäler du två av dina hästar som kan vara med. Då kommer andra att se dem. Jag har själv börjat göra så eftersom mina heller aldrig gick, vill försöka få upp prestigen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vad heter du på howrse? :)

Äsch rätt vad det är så har du alla möjliga hästar, jag har råkat samla på mig 328 stycken :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har samma nick som här, alltså Monimaker. :D
Känner mig lite borttappad på sidan men det ska nog gå bra detta!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

har skickat dig en vänförfrågan med :) (Siri1)

kl
varför ska det vara så svårt att få tag på ridinstruktörer :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp