Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då måste jag ha haft tur, för jag har varit frånvarande längre tid än så och mitt konto fanns kvar. :crazy:
Skönt det, för jag hade 9 pass kvar.

I övrig så stör jag mig på att det ska vara så enormt svårt att kunna vinna något på blixtförsäljningarna! Jag har bara sett ett enda föremål på auktionen och det var den där hästen som kostade flera miljoner... :( Jag vill ha maaassa grejer ju! :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

+ ni andra som pratade om det

Konton tas väl bara bort om man aldrig köpt pass? Jag har för mig att det ligger kvar annars oavsett hur inaktiv man är:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag håller på att träna en GrPr-häst och upptäckte nu när jag kom till ridsätten att ridning på stranden inte finns:eek: Vart har den tagit vägen? Eller är det en bugg eller vad?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Förr använde jag inte strandturerna men nu när jag har möjligheten att faktiskt placera mig bra i grand prix så är det värt att använda strandturerna vid träning. Men annars i aveln använder jag inte dem.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag använder dem bara när jag tränar grand prix hästar, annars har man inte så mycket nytta av dem tycker jag:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men åh. Jag köpte en plasthink på auktionen för den var den enda som saknades för att göra nyx. 96.000 köpte jag den för, och så får man ett mail nu om att man får sakerna till apollos lyra. Och vad får man inte där? Jo, 3 plasthinkar såklart:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Man får hoppas på tur, eller något. Jag tycker det är skitdumt att det knappt finns några saker på auktion och direktförsäljning.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja, ständigt tomt i auktionerna!
Har sett två vildhästar, annars är det alltid tomt där när jag har kollat...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag följde den auktionen och såg att du vann, men den ynkliga hinken drog iväg i pris så jag bjöd inte... Vad typiskt att vi skulle få grejer direkt efter att du betalat dyrt för den!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Det är helt sjukt!! Jag har fått 3 föl efter min hörning och alla 3 har haft horn!! :-O
Alltså jag klagar inte men fattar inte hur det går till :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha, ja det var väl delvis mitt fel att den drog iväg. Jag höjde hela tiden för jag trodde folk skulle ge upp, men tydligen inte:p Jaja, jag fick ett nyx iaf:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Det är en sak jag inte fattar...

på vildhästen står det "Packa 21 resväskor till idag för att låsa upp den här gåvan!"

men högst upp står det "Du har redan packat dina 3 resväskor för idag. Kom tillbaka imorgon för att packa fler."

Man får bara packa 3 om dan, hur ska man då kunna packa 21 till :confused: :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp