Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har inte en enda så det hade ju varit trevligt med en :D

Hur ska man gå till väga egentligen för att få vildhästen? Jag förstår att man ska skicka iväg 30 väskor.. blir nästan 2/dag va?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Okej, jag skippar nog denna och skickar bara efter de saker jag vill ha. Jag tycker att vildhästarna är så fruktansvärt snåla med diamanter så det lönar sig knappt:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja precis, när du har skickat efter 30 saker kan du skicka efter vildhästen:)

Knapp

Håller förresten med om att den faktiskt var söt dock;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha, ja snåla är de absolut! Men eftersom de är så annorlunda mot andra hästar i spelet så gillar jag dem ändå, så jag vill samla bara för att med andra ord. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Hjälp mig tänka lite inför det här eventet! :p
Det där med sanden från kronostimern borde man väl kunna plocka bort från sina fulltränade hästar utan att det märks?
Jag menar, de kan ju ändå inte träna mer så vad gör det?
En vildhäst vore liksom trevligt att få... Jag som missat alla såna under mitt långa uppehåll!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Testade på en och det var visst så som vi trodde, så nu ska här samlas in sand från de som gjort sitt när det gäller träning! ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl
vad menar dem med "Du kan fortfarande vinna 3 gåvor idag." - vinna i vad? i tävlingar, i blixtförsäljningarna? :confused:

--
nvm, när jag skickade efter en pryl så "vann" jag den :p (lite otydligt dock)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

:cry: En av mina dog! Jag skulle ju ha den som avelshingst... :(

Edit: Puh! Hade visst redan en avkomma till honom.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Tycker vildhästen var ruskigt söt, ska försöka satsa på att skicka hem den. Men tror tyvärr inte jag lyckas :/

Har iaf bytt in den enda fulltränade hästen jag hade kronostimer :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

YES! Vilken tur jag har haft med mitt ena enhörningssto!! 2 föl och bägge 2 med horn! Helt otroligt!! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis!
Men vad gör man med enhörningarna egentligen? :p


kl

Jag köpte ett föl med 704 i genetik och 20 yp stjärnor. :d Tror jag börjar fatta det här nu. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tackar! Enhörningarna finns med i målen så det var därför jag köpte en från början. Man brukar få rätt bra betalt för dem :-)

Va bra! 20 stjärnor, wow!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En hanno. Linfux. :d

Funderar på att satsa på knabstrup, korsa med hanno och arab. Undrar om det kan fungera...
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja den var inte billig alltså! Såg dock inte vad den gick för.. sist jag kollade så var den uppe i 1,8 mille ungefär.

Jag har skickat efter 7 olika grejer nu :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Har haft cirka ett halft års paus från Howrse, pga tidsbrist. Tänkte nu fortsätta lite då det finns överlopps tid, men min användare finns tydligen inte kvar (varken på internationella eller svenska sidan). Hittade ingen info, men är det så att de tar bort en användare om man varit inaktiv för länge? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jupp, om du inte vart inne på ditt konto på 90 dagar så raderas det, tyvärr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp