Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Satsar du på Connisar så kan jag nog hjälpa dig med ett och annat ;-)

Det gäller dig oxå Hemlig!
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Gaaah kom igen då, att det ska vara så svårt att vinna 20 tävlingar... Det var längesen jag inte hade hästen fullbluppad vid 10 år =/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Samma sak hände mig för några dagar sedan, tur det var en hingst iaf (eftersom det var en enhörning):p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Är det någon som kan erbjuda en privatbetäckning med en lusitanohingst? Minst 720 i GP och såklart 100-bluppad :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu har jag bara 1 kvar att vinna i alla fall, men fick använda fler bonusföremål än jag brukar. Nåja, jag får väl ha tålamod :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Bäst chans har du om du tävlar med en riktigt dålig häst i tävlingar med väldigt låg insats, jag hittade de tävlingarna i hoppning på nivån upp till 10%. För att ge hästen ännu bättre förutsättningar att förlora så kan du se till att hästen har dålig hälsa, det påverkar tävlingsresultatet. Lycka till! :)
Naturligtvis ska den inte ha några bonusar och den ska stå i ett center med dålig tävlingsbonus.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du är en av 5000 spelare som skickat flest gåvor till sina vänner under Vattenballongskriget på Howrse.
Som en belöning har du precis fått
Krösus gåva 1 x Krösus gåva
.

...Jag som bara skickade kanske 4 gåvor?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fick oxå en krösus och jag skickade inte så jättemånga :-)

Åhh.. den vildhästen var ju söt. Får se om man lyckas få den. Jag har ju några horningar i allafall.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Japp, jag tänker försöka. Har lyckats få ihop alla vildhästar hittills så det känns som att jag vill försöka få även denna. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp