Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag brukar oftast kolla vad de går för på direktförsäljningen, sen om hästen har mer SM-föremål (eller mindre) så höjer jag priset, ev. sänker det. Det ger iaf en liten riktlinje :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag brukar kolla lite för hur mycket hästar som är lika min ligger ute för. Är det inte en så bra häst så brukar jag lägga ut den på auktion. Är det en bättre häst så tar jag direktförsäljningen med ett förhandlingsbart pris :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kan väl göra så att jag tar hand om dem idag och sen går jag inte in på dem de resterande dagarna? Då förlorar de väl inget i hälsa o sånt?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ok!

Är det bara jag som håller på med Connemaror här inne?
Jag kan äntligen ta föl på min conne pegas och då finns det inga bra hingstar :-(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har en connepegashingst men vet inte om den duger ;)

Jag kan göra ett reserverat betäckningserbjudande om du vill?

Edit: gör ett res så bestämmer du själv om du vill ta det eller ej. :p
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tyvärr så har han för låg genetik. Men tack ändå snälla du!

Fick köpa mig en hyfsad hingst i stället så nu måste jag bluppa den innan jag kan avla, puh :-P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har en pegas connemara om han duger. Frodo heter han, 402,3 i genetik och en yppighetsstjärna. Intressant?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Njae, 350 är väl medel? Det är ju en Ouranos och Gaia, alltså ingen du har avlat fram själv.

hemlig- tyvärr inte, men tack ändå!

Mitt sto har 528,98 i genetik och 5 stjärnor :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp