Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men hur får man vildhästen då?

Jag kan bara packa tre om dagen, sen står det typ välkommen tillbaks i morgon under alla vinsterna.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Man måste ha packat 30 väskor innan eventet är slut för att kunna packa väskan för att få vildhästen. 3 väskor får man packa per dag, så det gäller att planera så att man hinner packa 30 väskor och ändå hinna få vildhästen också innan eventet är slut:) Har du inte sett att antalet väskor kvar att packa sjunker för varje gång du packat en? Det började på 30;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du får packa 3 st om dagen, och när du har packat 30 st kan du packa den med vildhästen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är på mål 57 - Bli vän med någon mer i spelet
och
62- Få en vän att erbjuda dig en rova

Nån som kan hjälpa till? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det gör inget. ;)

Hmm, nu känns det som att jag måste börja skicka efter såna gåvor som jag egentligen inte behöver/vill ha, om jag ska komma upp i antalet som behövs för att kunna få vildhästen...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Hur får man favorithästarna på sin sida att visa en speciell häst? Eller går det ens? Man kan ju bläddra mellan dem men den hoppar alltid tillbaka till en viss häst när man uppdaterar sidan. Stör mig :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En av mina hästar har plösligt inga skor :confused: Den är tävlad och har alltså haft skor men nu är de borta. Nån som vet vad som kan ha hänt?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hade den skor från ridcentret? I så fall kan det hända att hovslagarens kontrakt tog slut och ingen ny fanns, försvinner hovslagaren så försvinner skorna.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tror inte det händer så mycket mer än att du inte kan betala dina arbetare som då "avskedas" - dock har mitt ridcenter aldrig varit nere på 0, så kan inte säga med stor säkerhet :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp